یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

طرح معامله ی نورا !!

 

پارسال همین موقع ها بود که تخت و کمد نوراخانیم آمدتوی اتاق من و تمام وسایل من که شامل کتابخانه ام باشد ؛ منتقل شدند به یک دیوار از اتاق که بیشتر شبیه نوار غزه بود !!

  

 

با بزرگ شدن نوراخانیم و راه افتادن در اتاق ها و پذیرائی و سرک کشیدن به همه چیز و همه جا (!) وقتی خواب بود ؛ کار کردن در پشت کامپیوتر ممکن نبود و وقتی هم بیدار می شد ، نشستن در پشت کامپیوتر مقدور نبود !!! برای همین پیشنهاد خروج از همان باریکه ی غزه هم داده شد و دیشب باتفاق برادربانو ( آقئین ! ) کتابخانه را دوباره سوا کرده و در گوشه ای از پذیرائی سرهم کردیم !!

 

 


 

امروز صبح  باتفاق و کمک بانو کتاب ها را منتقل و دوباره در قفسه ها چیدیم !! کاش می توانستم وقت بکنم و برخی از آنها را مرور کرده و برخی را از نو بخوانم ... بااین حال نومید نیستم و امیدوارم روزی برسد که باتفاق دخترم آنها را دوباره بخوانم !! شاید هم آن وقت او بخواند و من گوش بدهم !! اگر یک بیستم این کتاب ها را ( به انتخاب خودش ؛ در هر زمینه ای که دوست داشته باشد !! ) بخواند...  مطمئنا چشم انداز خوبی برای زندگی می تواند داشته باشد ...

 

عصر که به خانه برگشتم ، سی دی های مجموعه " قهوه تلخ " بدجوری توی چشمم نشست .... یک عکس زا نمای نزدیک گرفتم ؛ بماند بیادگار !!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 01:38

سلام

روحش شاد داداش کوچیکه همیشه میگفت بجای اینکه اسباب و وسائل رو از دسترس کودکان نوپا دور کنید، بچه رو بذارین توی یه سبد و از سقف آویزون کنید!!!!

و صد البته که قصد ایشون مزاح بود و اصولا هر چیز که نه در راه فرزندان بود بار گرانی ست کشیدن به زندگی!!

دو سه سال دیگه صبر کنید نورا خانیم میره پیش دبستانی و شما فرصت کافی برای بازخوانی کتابها پیدا میکنید ...

یادم اومد منم مجموعه قهوه تلخ رو دارم و بدم نمیاد یک دور دیگه ببینم ...

سلام
روحشان شاد و چه به افکار هم نزدیک بودیم ، من از آن قفس هایی که قدیم برای نگهداری مرغ بود پیشنهاد داده بودم ... البته هدفم این بود که بچه از همان اول طعم قفس را بچشد تا لذت آزادی برایش ملموستر باشد ...
قهوه تلخ هم جالب بود و هم گاهی بیمزه ... ولی ارزش دوباره ذیدن دارد و البته بدنبابش باید شبهای برره را هم ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد