یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دارم می نویسم ...

 

این روزها هوس کرده ام باز چیزهایی بنویسم ... و البته که این روزها نوشتن خیلی سخت شده است !!؟ مخصوصا که داستان نسبتا طولانیی بوده باشد و هنوز با نوراخانیم سر پشت کامپیوتر نشستن دعوا داریم !!

   


یک دوست همشهری وبلاگی برایم آدرسی فرستاده بود و در آن یک انیمشن کودکانه بود و سفارش که ببینم نوراخانیم خوشش می آید یا نه !! و خلاصه اینکه از ان روز به بعد کار ما شده است SUPER JOJO (!) یعنی با دهان باز نگاه می کند و احساساتش را سر من خالی می کند و سر و روی مرا چنگ می زند !! البته چند تا کارتون سرچ کرده بودم ولی انصافا انیمشن خیلی ضعیفی داشتند و این مورد یک ساختار خیلی قوی و خوبی دارد و واقعا همه چیز را رعایت کرده است !!! بقول شاعری که گفته بود : " قرآن دا حدید آیه سی آلمان- ان اوچون دی !! " یعنی در قرآن آیه و موضوع حدید ( آهن ) برای آلمانی ها نازل شده است !! و آنها استفاده ی بهتری برده اند تا ما مسلمانان که نابرده رنج ، بهترین هر چیزی را می خواهیم !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 01:31

سلام

خدا حفظش کنه .. حالا بذارین ایشالا زبون که باز کرد براتون ترجمه و تفسیر هم میکنه !!!

چند روز قبل دنبال آموزش بافت یک نوع یقه بودم کلیپ های وطنی که بجای بافتنی، دوربین زوم کرده بود روی انگشتر خانوم مربی!! با یک سری توضیحات گنگ نامفهوم..
دست به دامان شاپسر شدم برای فیل.تر شکن و از سایت یوتیوب خیلی راحت متوجه نوع بافت شدم با اینکه به زبان بیگانه! بود ..

سلام
البته آنها چند صد قدم از ما جلوتر هستند و می دانند چگونه در لابلای تصاویر خواست خودشان را هم جا بزنند !! در تولیدات وطنی به طرز ناشیانه ای عمل می شود و حس بیننده را شخم می زنند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد