یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

مسیرهایی که رفتیم ...

 

دیروز داشتم به کیلومتر ماشین نگاه می کردم  از از 3هزار رد شده است ؛ با احتساب اینکه کارت ماشین دیروز به دستمان رسیده است ... سی روز و سه هزارکیلومتر ، برای  هر روز متوسط می افتد صدکیلومتر !! البته اگر کارخانه بودم و می خواستم با ماشین بروم و بیایم هر روز 50 کیلومتر باید طی می کردم !!

  

 

و اممما در این دو هفته مسیرهای ددری که رفته ایم را روی نقشه گاگول علامت زده ام که اینجا سنجاق می کنم تا بمانند ...

 

مسیر تبریز به گردنه حیران ( آستارا ) و بازگشت به سرعین و تبریز

 

مسیر تبریز به ارومیه و شهر مرزی سرو

 

مسیر تبریز به بانه

 

مسیر تبریز به کلیبر و بازگشت از طریق جاده ساحلی ارس به جلفا و تبریز

 

شاید خیلی ها بگویند که سه هزار تا در یک ماه که چیزی نیست (!؟) و بسا بیشتر هم بروند ولی کیفیت این سه هزارتا را باید توجه بکنند !! آیا واقعا در کشور ما باندازه ای که بنزین سوزانده می شود از زندگی و سفر لذت برده می شود !؟!؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف یلنیز پنج‌شنبه 9 آبان 1398 ساعت 19:16 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
خداییش سفر لذتبخش اندک،در طول زندگی بیشتر کمک کننده است در جهت کسب رضایت از گذران عمر
هرچند ماشاءالله شمایان خوب گشت ماشینی! داشتید ها
...
نیدونم الان چه احساسی دارم فقط چندبار عنوان رو تکرار کردم و تکرار کردم مسیرهایی که رفتیم...

سلام
اسباب سفر که مهیا باشد ، نشستن خوب نباشد ...

نگین یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 00:10

سلام

به جرأت میتونم بگم ما از هر لیتر بنزینی که استفاده میکنیم بقاعده یک تانکر بنزین! لذت میبریم!
حالا چه سفر جاده ای باشه، چه پیک نیک های نصف روزه، چه گشت و گذار شبانه و نیمه شبانه !

سلام
و تبریک به شما و تبریک به خودمان به جهت آشنایی با شهروندان خوبی مثل شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد