یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

پَرت نویسی ...

 

امروز در اینستاگرام سه تا استوری دیدم که برایم جالب بود ... در یکی نوشته بود که اگر پوستر " محک " را استوری بکنید برای هر بازدید ( شاید هم هر استوری ! ) هزار تومان معادل یک پارسه (!) به حساب این موسسه ریخته خواهد شد !!؟؟

 

 


و جالب اینکه یکی این استوری را به چالش کشیده بود که در مورد آن چه فکر می کنید ؟


===

 


استوری دوم مربوط به تبریکات " روز استاد و مربی ورزشی " بود ... البته من کمی سرچ کردم تا ببینم چنین روزی هست یا نه !؟!؟ در 5 سایت که مناسبت در می کنند و حتی در یکی از آنها تا روز جهانی توالت هم درج شده بود (!) چیزی به این نام و نشان نیافتم !!! ولی در صفحه ی برخی دوستان تا بخواهید تبریک ریخته بود و جالب هم بود !! یکی نوشته بود با اینکه مرا در امتحان انداختید ولی این روز را تبریک می گویم و دوستم نوشته بود که گره حمایت را غلط زده بودید !! البته از یکی از دوستان که استوری گذاشته بود ، در مورد ثبت این روز سوال کردم و جواب داد که نمی دانم !!!!!!!!!

 

البته بدم نیامد یکی دو تن از اساتیدی که داشتم و نه الزاما در رشته های ورزشی ؛ بلکه یکی در زمینه ی ورزشی و دو تا در زمینه های دیگر را بیاد بیاورم و شاید برای آن دو امکانی به جز فرستادن فاتحه نباشد ولی برای مربی ورزشی از نوع والیبال یک پیام تبریک بزنم !!


===


و امممما استوری سوم را دوستی گذاشته بود که من هم تصویرش را سیو کردم و هم جوابم را تبدیل به تصویر کردم که در اینجا می گذارم !!

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 12:03

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد