یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روزهای پر سوژه (2)

 

این روزها خیلی ها دارند در مورد سریال ستایش حرف می زنند !! مثلا همین چند روز پیش یکی از من پرسید فردوس را می بینم !؟ من با تعجب پرسیدم : " کی باشند ؟ " با تعجب بیشتر گفت : " حشمت فردوس !! " یادم افتاد که در سریال ستایش یک همچی کاراکتری هست و گفتم : " نه ... " با تعجب خیلی فزونتری گفت : " باور نمی کنم !"

   

مطمئنا کل این سریال اصلا مهم نیست و موضوعاتی که دنبال می کند ... من یکی دو قسمت اش را دیده ام و دقیقا مثل این است که دارد صفحه حوادث روزنامه را پشت سر هم برایتان نقش بازی می کند و شما بجای خواندن داری تماشا می کنید !! و یکسری دیالوگ های مصنوعی که از جملات ریخته شده در اینترنت درست شده است و وقتی دارید به حرفهای فردوس گوش می دهید انگار دارید با انگشت صفحه ی اینستاگرامتان را بالا می برید و یک دیالوگ ماندگار که نشان بدهد نویسنده ی قابلی پشت این سریال می باشد ندارد ... در یک کلام شاید معادل همان چیزی باشد که زمان قدیم به آن فیلمفارسی می گفتند ...

 

بنظر شما واقعا این سریال چه حرفی برای گفتن دارد !؟


ولی همین اندازه مخاطب جمع کردن هم نشانه ی بدی می تواند باشد !!!


===

 

موضوع دیگر دستگیری رئیس شبکه آمدنیوز بود که اتفاقا یک ماه پیش در موردش حرف می زدند و من هم آنجا بودم و یکی اشاره آمده بود که اگر بخواهند می توانند این افراد را  بگیرند و یکی هم دو پا در یک کفش کرده بود که نمی شود و آنها شدیدا حمایت می شوند و از این حرفها ...

 

من هم نظر داده بودم که با این همه بستگان دور و نزدیکی که در ایران دارند ، فشار آوردن به آنها کار سختی نیست و اینکه این افراد برای دیدار با فامیل دور و نزدیک (!)در مناطقی از جهان قرار می گذارند و می شود آنها را در یک جای دیگر به تور انداخت و البته دور از ذهن هم نیست که در برخی معاملات سیاسی که بین کشورها اتفاق می افتد (!) این قبیل طعمه ها براحتی قربانی می شوند !! 

 

حتی حرفی هم از مسیح علینژاد بود و اینکه اگر بخواهند او را هم به ایران می آورند ولی فعلا از دور دارد دانه پخش می کند و یک عده درداخل در تله می افتند و فعلا کارآیی دارد (!) اگر تاریخ اش تمام بشود او هم بین بودن و نبودن (!) معلق می ماند ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 25 مهر 1398 ساعت 21:24

سلام

کلاً با تلویزیون میونه خوبی ندارم و اکثرا تو خونه ما تلویزیون خاموشه مگر زمانی که همسرجان بخواد فوتبال ببینه ..

سریالهایی که برام جالب باشه (یعنی در موردشون بشنوم و حس کنم که به سلیقه من جور در میاد) دانلود میکنم و میبینم ..

سلام
علاقه به تلویزیون داشتن با استفاده از تلویزیون فرق دارد ... علاقمندان حتی وقتی برنامه مناسب و دلخواه پخش نمی شود باز مقابل آن می نشینند ...
مردم ما باید یک دوره آموزش روانشناسی در زمینه ی آسیب های هواداری ببینند !

خلیل شنبه 27 مهر 1398 ساعت 20:56 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام،

البته وقتی معجزه پول عقلشان را کور کند!

همطاف یلنیز دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 16:59 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
دور و بر من که حرفی از ستایش نیست
و چون شخصا از جناب فردوس! خوشم نمی آید هر فیلم، سریال یا برنامه ای که این جناب حضور داشته باشد ندیده رد می شود.
منتهی منم ماندم چرا گاهی سریالی نه چندان خوب! طرفدار و مخاطب میلیونی! می یابد.
البته در دوره محدودیت شبکه ها با داشتن سه کانال اوشین و هانیکو معروف شوند تعجبی ندارد. الان چرا؟!

سلام
سریال سازان موفق سطح شعور اجتماعی غالب را هدف می گیرند و مدیران اجتماعی برای همان سطح برنامه می ریزند ...
مهم اینه که اینهمه طرفدار برنامه های بنجل چه تقاضاهای اجتماعی می توانند داشته باشند ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد