یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دختر آبی !!

 

در این چند روز فضای مجازی بدلیل اینکه دیگر چیزی برای گفتن نداشت ، جمع شده بود اطراف مقوله ی دختر آبی !! و هر بار که وارد دنیای مجازی می شدم  می دیدم افرادی که نه هویت معلومی دارند و نه خط و نه مشی معلومی (!) در حواشی آن حرافی کرده و جالب تر اینکه مردم را دعوت به حرکت دسته جمعی می کردند !!

  

 

از همه بالاترشان همان علی کریمی فوتبالیست که زمانی شده بود مبلغ تبلیغاتی برای فلان شخص و کمی بعد پشیمان شده بود از اینکه اعتبار خودش را پای تبلیغات ریخته بود (!) و با اینکه می داند بدلیل نزدیک بینی (!) و عدم اشراف به مسایل سیاسی و اجتماعی (!) همان بهتر که برود مربی فوتبال بشود ( آنهم بدون حاشیه !! ) و نباید در مسایلی که نمی داند نظر بدهد که مبادا فردا دوباره پشیمان نشود (!) از تماشاگرها خواسته بود که ورزشگاه ها را تحریم کنند !!!؟؟


برای من که ورزشگاه نمی روم و مسائل فوتبال را از طریق برهان خلف پیگیر هستم (!؟) این مورد خیلی جالب بود ، چرا که با این دعوت دقیقا همان راهی را توصیه می کرد که شاید بزرگان فدراسیون در اشتیاق رسیدن به آن هستند !! اصلا چه معنی دارد که اینهمه آدم ناراضی (!) و غالبا شرور (!) در جائی جمع بشوند !! کاش یکی پیدا شود که مردم را دعوت کند تا مثلا نصف این جمعیت در ورزشگاهها بیایند تا هم کنترل شان راحت بشود و هم اذیت های اجتماعی کمتری داشته باشند !! آیا کشوری مانند انگلیس و فرانسه و ... جمعیت کمی دارند که ورزشگاههایشان بیشتر و یا در حد یکصدهزار نفری نیست (!) و غالبا کمتر از 50 هزار نفر ظرفیت دارند !؟!؟ آنها هم می دانند سر و کله زدن با اینهمه آدم شرور ( که در ذات درصد بالائی از هواداران می باشد !! ) کار سخت و هزینه بر و دارای حواشی زیاد که غالبا به نفع مخالفین می باشد و برای همین شاید مطلوب ترین ظرفیت برای تماشای یک بازی ورزشی همان 10 - 12 هزار نفر باشد که هم می توان قیمت بلیط را بصورت منطقی ده برابر کرد و هم از طریق فروش تلویزیونی و بازارسیاه (!) و  ... سود سرشاری بدست آورد !!

 

البته پیش بینی می شود که در چند روز آیند حداقل دو دختر قرمز هم دست به این کار بزنند تا حیثیت ورزشی هوادران پرسپولیس در سایه ی کار دختران آبی قرار نگیرد(!) و مطمئنا بعد از آن این هواداران تراکتور خواهد بود که با ده قربانی خودشان را به کتاب گینس برسانند !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 21 شهریور 1398 ساعت 09:47

سلام

بعلت اینکه اهل استفاده از شبکه های اجتماعی نیستم همیشه چند روز از مسائل روز عقبم و البته از این بابت هم حسرتی به دل ندارم!!

دیشب یکی از دوستان طی کامنتی نوشته بود ماجرای دختر ابی رو شنیدی؟(فکر کنم ایشون با این تصور که گذاشتن کلاه روی حرف الف در فایل پرونده های کلاه برداری قرار میگیره، الفِ آبی رو بی کلاه نوشته بود)!!
منم فکر کردم دختر اِبی (خواننده قدیمی) رو میگه
براش نوشتم: من اصلا نمیدونستم ابی دختر داره !!!!!
با جملاتی عاقل اندر سفیه وار نوشت: بابا !! دختر آبی.. دختر آبی.. نشنیدی واقعا؟
و من گفتم که نشنیدم واقعا !!
برام توضیح داد و من متاسف شدم که چه مسائلی شده دغدغه مردم و برای میلیونیمین بار خدا رو شکر کردم که از نعمت(!) استفاده از شبکه های اجتماعی بی بهره و نصیبم ...

سلام
البته اینها غالبا مسائل روز نیستند و مثل موسیقی زیرزمینی ، مسائل زیرزمینی هستند ... اینها دغدغه های مصنوعی آدمهایی هستند که چشم بر دغدغه های واقعی جامعه می بندند !! نه اینکه مخالف حضورخانم ها در ورزشگاه بوده باشم که مخالف حضور خیلی از آقانمایان هستم ولی اگر چنین جراتی برای اعتراض هست چرا این فریاد به پای چنین دغدغه ای سر داده می شود !!
متاسفانه اینها جریان سازی های افرادی هستند که در رفاه کامل به سر می برند و از این گمراهی های پائین دستی لذت و نفع می برند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد