یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

قسمت روز جمعه ای !!

 

امروز نورا خانیم بهمراه مادرش به یک صبحانه  ی دم ظهری مهمان خانه ی دوستم بودند و دوستم پیام داده بود که دنبالم می آید تا با هم برویم کوه ... البته با چند شکلک همراه کرده بود و منهم فقط یک ددر جاده ای تصور کرده بودم !!

  

 

حوالی ساعت 11 آمد سراغم و باتفاق رفتیم طرف جاده ی پیست اسکی سهند و از آنجا راه افتادیم تا برویم دردامنه کوه " قوش گولی " ( قله کمال ) و در کنار دریاچه یک تنفسی کرده و برگردیم !! نیم روز خوبی از آب درآمد ، مخصوصا که با یکی دو نفر که قابل تشریف داشتند خوش و بش کردیم و از سر اتفاق یک دوچرخه سوار دیدیم که تنها آمده بود و یک عالمه از او عکس گرفتیم و چقدر خوش به حال شده بود !!


  

 

یک دوستی هم با ماشین اش همان راه را می رفت که گفتم رسیدنی چائی بگذارد و رفتیم و یک چائی هم مهمان شدیم و روی هم رفته خیلی خوب بود ... با دیدن ما درد دلش باز شده بود تا پشت سر یکی از دوستان اندکی ناباب حرف بزند که گفتم : " حیف است این هوای تمیز را با حرف زدن در مورد یک آدم کثیف خراب بکنیم !! " او هم انگار به نتیجه رسیده باشد ، ادامه نداد !!


شروع برنامه آفتاب بود و البته نه سوزان ( حدود 20 درجه ! ) با یک نسیم ملایم ... وقتی به دریاچه رسیدیم بالای قله را ابرهای سیاه پوشاند ... برگشتنی هم که باد شدیدتر شده بود و ...

 

 

 

 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
نگین شنبه 9 شهریور 1398 ساعت 02:10

سلام

همیشه به گشت و گذار انشاءلله...

چه عکسهای زیبایی ..
همیشه معتقد بودم هیچ تابلویی زیباتر از طبیعت خدا نیست .. بوی پاییز میدن عکسها ....

سلام
ممنون ...
رنگ آسمان که تغییر بکند ، رنگ زمین هم تغییر می کند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد