یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

آخر هفته های فوتبالی ...

 

وارد سوپری محله شده و دیدم که تلویزیون دارد فوتبال نشان می دهد ... سپاهان با سایپا !! از سوپری پرسیدم : " تلویزیون شما چرا همش فوتبال پخش می کند !؟ " خانمی که تازه متوجه فوتبال شده بود ، خریدش را متوقف کرد و گوشی را باز کرد و به پسرش ( یا شوهرش ! ) زنگ زد که : " فوتبال می دهد ! بی نصیب نمان !؟ "

 

  

دیشب بیست دقیقه ای فوتبال دیدم و استقلال قوی و پرمهره ، نمی توانست مقابل ماشین سازی کاری بکند !! و در نهایت هم با یک گل که کمی تا قسمتی مشکوک می زد ( البته برای سایر تماشا کننده ها !! جون من زیاد توی کار داورها نمی روم !! ) استقلال بازی را به نفع خود تمام کرد ( آنهم به چه زحمتی ! ) اگر آن استقلالی بود که مقابل سپاهان بازی می کرد ؛ حداقل باید 5 گل به ماشین سازی می زد و تازه تر اینکه موقعیت های خوبی برای ماشین سازی بود که نتوانستند کاری بکنند !! البته اگر استقلال را می بردند بیشتر به نفع تراکتورسازی می شد و تاریخ نشان نداده است که ماشین سازی و تراکتورسازی به نفع هم کاری کرده باشند !!!

 

دیشب وقتی من گفتم استقلال باید حداقل 5 تا به این ماشین سازی بی برنامه و بدون مهاجم بزند (!؟) برادرم گفت : " مگر بسکتبال است که 5 تا بزند !! " 


باتفاق دوستم رفته بودم برای خرید و در برگشت دوباره به خانه زنگ زدم تا ببینم چیزی لازم ندارند که از سر کوچه بخرم (!) یک زنگ احتیاطی زدن بهتر است از 86  پله را بالا پائین کردن !!وقتی دوباره وارد سوپر شدم ، سایپا 4-1 از سپاهان عقب بود و جای شگفتی هم نداشت ، سپاهانی که مقابل استقلال آن بازی را می کرد باید هم به این نتیجه می رسید !! همان لحظه یک پنالتی به نفع سایپا گرفتند و بعد از گل شدن پنالتی مجری چنان فریاد شادی طویلی کشید که انگار گل را از نصفه میدان زده بودند !!! کمی بعددر خانه چک کردم و دیدم بازی 5-2 به نفع سپاهان تمام شده است ...

 

خوب بازی کردن یک تیم اتفاقی نباید باشد !! ولی تیم حریف می تواند شگفتی ساز عمل بکند !؟ مثل بازی سپیدرود که 3 گل به تراکتور زد تا هواداران و مالک و بازیکنان همه به هم بریزند !!! زنوزی ، مالک باشگاه ، در حرکتی عجولانه ، کاری کرد که ادعا می کرد هیچگاه نخواهد کرد و آن اینکه گفته بود در تصمیمات باشگاه دخالت نخواهد کرد !! ( ولی از یک نوکیسه این ادعا کمی زیادی بود !!! ) بعداز اینکه تراکتور باخت ، هواداران هو انداختند که مسبب باخت دروازه بان بود !! همان دروازه بانی که در چند بازی قبلی یک تنه برد تیم را تضمین کرده بود (!) و در فضای مجازی خودش و همسرش و همشهری هایش را به انواعی از رکیک ترین فحش ها گرفتند که از هواداران تراکتورسازی اصلا هم بعید نبود !!! بعد از آن مالک باشگاه قرارداد دروازه بان را ملغی کرد که اصلا کار خوبی نبود و نشان داد که مالکِ سیاسی  به ساز هوادارِ سیاسی می رقصد !! روز بعد بازیکنان تیم اعتراض کردند که مالک چه حقی دارد که بازیکن کنار بگذارد و این تصمیم را باید در کارد مربیتی و مدیریتی تیم باید اتخاذ می کردند !! و خلاصه سپیدرود کل ساختار و سازمان تراکتورسازی را بهم ریخت !


غرض اینکه سپاهان نشان داده است که تیم خوبی است ولی استقلال نتوانسته چنین نشان بدهد ... هنوز حساسیت لیگ بالاست و بازی پرسپولیس با تراکتور ، اوج این حساسیت است !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد