یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

پرروئی تا کجا !؟!؟

 

اخیرا مهران مدیری در یکی از برنامه هایشان برخی واقعیت ها را به طنز گفت و کسانی هم که حاضر بودند به آن کمی ته مزه ی خنده و کف زدن اضافه کردند تا احیانا مستقیما چشم کسی را درنیاورده باشد ... هر چند اگر گوش شنوائی باشد صد برابر این حرفها را در جاهای دیگر می زنند !!

 

 

 

دیروز دیدم که جائی نوشته بود برخی از چهره های اصلاح طلب و اصولگرا به این حرفها معترض شده اند !! اصلاح طلب که حق دارند معترض باشند و طبیعی ست که هر چیزی غیر از بی خردی های آنها غیرطبیعی و اجتناب ناپذیر است و بیخردی آنها هم که جزو ملزومات اصلاح طلب بودن آنهاست !! می ماند آن عده از اصولگرا ها که دوزیست تشریف دارند و چشم امیدشان به انتخاب آینده است و از حالا دو طرف را در دست دارند !!

 

و روز بعد که زمینه ی اعتراض آماده شده بود ، وزیر کشور با پرروئی تمام نسبت به این اعتراضات ، اعتراض کرد و خواستار تذکر جدی و پیگیری این حرفهااز طریق مدیری شد !! وزیر کشور حق داشت که این جبهه گیری را بکند !؟ چرا که در نوبت اول با طعمه قرار دادن استاندار گلستان ، یقه ی خودش را بیرون کشیده بود و حالا فرصتی داشت تا پرروئی اش را به رخ بکشد !! متاسفانه از اینهمه عدالت طلب و شعار عدالتی که داده می شود یک نفر نبود تا قضیه ی استاندار گلستان را خیلی ساده و بدون حواشی سیاسی بررسی بکند و همان ابتدا ، وزیر کشور را به چالش بکشند (!؟) چرا که استاندار گلستان اگر ترک خدمت کرده بود و خودسرانه به مرخصی رفته بود ، طبیعی بود که جوابگو خودش باشد !! ولی اگر مرخصی گرفته باشد ؛ چه یک روز و چه سه ماه (!) به مشهد رفته باشدبرای زیارت و اعتکاف (!)  یا در قمارخانه ای در فرانسه مشغول عیش و عشرت بوده باشد (!!) جوابگو کسی ست که مرخصی را داده است که مرخصی استاندار را باید وزیر کشور جوابگو باشد !!! ولی از حماقت و سادگی معترضین و شیادی رسانه های حقیقی و مجازی که برخی از آنها از طریق همین اصلاح طلب ها اداره می شود ، بازی را وارونه کرده و به کمک یکی دو هنرپیشه ی معلوم الحال و پررنگ کردن صحبت های غیرمنطقی شان (!) توپ را از زمین وزیر انداختند به حیات استانداری و با یک عزل ساختگی یقه ی وزیر را رها کردند !! ولی مطمئنا این یقه جای دیگری گیر خواهد کرد و با چکمه پوشیدن و کاور هلال احمر به تن کردن نمی شود از دست اینهمه خسارت و خون فرار کرد !!!

 

بعد از حادثه ی استان گلستان و جریان آزاد نکردن آبهای سد و انباشت و سرریز و خرابی های بوجود آمده ، وزیر نیرو در اهواز نشسته بود و مواظب بود تا سدهای خوزستان کار دست اش ندهد در حالیکه اگر یک بازرس و مسئولی باشد که به کارهای اینها رسیدگی بکند باید از وزیر پرسیده می شد که شما بعد از خرابی متوجه می شوید که احتمالات موجود در پشت سدهای شما و احتمالات مربوط به بارندگی چه خواهد کرد !؟!؟

 

مانند برخی جریانات گذشته که وزرای باتدبیر را زیر سوال برده بود و با لابی گری آنها را رهانده بودند !!! این بار دو وزیر کشور و نیرو مسببان واقعی حوادث اخیر بودند و بایستی رئیس جمهور بدون نیاز به استیضاح مجلس این دو را از کابینه بیرون بیاندازد !!


کاری که مطمئنا نخواهد کرد و باقیمانده ی آبرویش را پای آنها هدر خواهد داد !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد