یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جدا نوشت !!


البته برای رفع اشکال در همین ابتدا عرض کنم که جداً نوشت می باشد !! و شاید برخی ها این مورد را هم مثل خیلی از مسایل جدی کشور به شوخی بگیرند !! خدا را شکر که بعداز مدتها یوزپلنگ ایرانی به کمک ملی پوشان کشور دوباره احیا شد و از خطر انقراض رهائی یافت !!

  

این بار و به کمک وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی و با این مدیریت استراتژیکی که بایدآن را به همه جهان صادر بکنیم و در راستای گران شدن قیمت گوشت ... جناب الاغ هم در معرض جدی انقراض قرار گرفته است و در شورای ملی حفاظت محیط زیست و در پشت درهای بسته دارند برای حفظ این گونه تلاش می کنند !!! و احتمالا بزودی نرخ مصوبی برای جریمه ی شکار و قصابی این موجود بی آزار تصویب بشود !!


البته منظور کسانی که خود را به خریت می زنند ، نیستند (!) که خدا را شکر بصورت تصاعدی و هر روز بیشتر می شوند و تقریبا در هر صنف قسم خورده و قسم نخورده ای به وفور هستند !! این قبیل خرهای دو پا از زمان های قدیم بوده و خواهند بود و تا دمیدن صوراسرافیل به حیات ادامه خواهند داد !!


بلکه منظور حیوانی ست بارکش ( به واسطه بکار گرفتن در کارهای سنگین در زمان های قدیم !! ) و جورکش ( به واسطه مشارکت داده شدن در انواعی از طعنه ها و توهین ها و ... در زمان حال !! ) که این روزها شدیدا مورد توجه قرار گرفته و گوشت شان نه تنها بصورت دزدکی در غذاخوری های سرراهی (!!) که در چلوکبابی های معتبر شهرهای بزرگ (!!) و ایضا غذاهای خانگی سرو می شود و اخیرا محموله ای که به قصد ارسال به پایتخت بوده کشف گردیده و چون امکان شناسائی آن با گوشت گوسفند ممکن نیست ( این را یک خبره و کاربلد در زمینه گوشت احشام فرمودند !! ) به همراه مقداری زیادی گوشت دیگر، مشکوک تشخیص داده شده و معدوم شده اند !!!؟؟

 

بدنبال افزایش بی رویه ی قیمت گوشت که اخیرا قول مساعد برای تنظیم بازار داده شده بود (!)  قیمت عمومی انواعی از گوشت های بی صاحاب تا 120 هزار تومان افزایش یافته و گوشت های شناسنامه دار و مطمئن نیز تا حدود 180 هزارتومان خرید و فروش می شوند ... امروز بنده مستحضر بودم که گوشت مخصوص کباب برگ را یک چلوکبابی بنام (!!) از قرار کیلوئی 230هزار تومان خرید و یک قسم هم بالایش گرفت که گوشت خر نبوده باشد !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 17:11

سلام

بلانسبت، بلانسبت، گوشت خر نخورده، این طرز رفتارمون با همدیگه ست... وای اگر از پس امروز بود فردایی ...

سلام
البته در کشور ما تغییرات زیاد به چشم نمی آید !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد