یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تبریز تودِی !!

 

صبح که برای خرید نان تازه از خانه زدم بیرون ، دیدم که دارد برف می آید !! خبر نداده بود و اتفاقا هواشناسی هم نیمه ابری زده بود و حتی بعد از برگشتن من از نانوایی که روی سرم دو سانتی برف نشسته بود هنوز روی حرفش بود و می گفت که هوا نیمه ابری است !!!

 

 

شاید برای همین بود که دار و دسته ی شهرداری هنوز بیرون نیامده بودند و کاری نداشتند که با همین 5 سانت برف (!!) شهر دارد تعطیل می شود ... و بعد تلویزیون هی برف و باران و سیل و آتش سوزی در آمریکا را نشان می دهد ... و حیف که یک درس با نمره ناپلئونی هم نمی گیرند این مسئولین شهری که فکری به این الطاف آسمانی کرده و کمی زودتر دست به کار بشوند !! حالا اگر به جای تبریز در اصفهان بودیم شاید می شد گفت که یک شهر مسطحی هست و برف روی زمین می ماند !! در تبریز چیزی بنام سطح صاف کم پیدا می شود و هفتاد درصد بارش ها تا شهردار و معاونین اش از خواب بیدار بشوند جاری شده و از شهر خارج می شوند !!

 

بعد از صبحانه نه در آژانس ماشین بود ( البته فرمودند که شهرداران بیدار شوند و خیابان ها را نمک پاشی بکنند و بعد !! ) اسنپ هم بیدار بود ولی در صحنه نبود و کسی به درخواست ما اوکی نداد !! و بالاخره امر آموزش لغو شد و بانو تماس گرفتند ( البته انگار شاگردشان قبل از ایشان زنگ زدند !! ) و کلاس را کنسل کردند !! من امروز یک کار واجب داشتم و باید بیرون می آمدم ( البته تا 12 شب می شد آن کار که واریز قسط بود را انجام داد !! و حتی در صورت ضرورت با اینترنت پرداخت کرد !! و حتی پرداخت نکرد !! ) این روزها بازپرداخت وام های چند صد میلیونی و میلیاردی با تاخیر چند ساله صورت می گیرد و آن وقت به قسط 200هزارتومانی بانو ، آنهم در زمان سررسید اقساط (!!!) دو اس ام اس به ایشان و یکی به من می زنند ( بعنوان ضامن !) و خط و نشان می کشند ...

 

خلاصه اینکه خلوتی شاهگلی در زمان بارش برف (!) و خود بارش برف (!) و گرفتن چند عکس برفی (!) و ایضا واریز اقساط (!!) بهانه ی من برای بیرون آمدن از خانه بود و البته شاید در عکس ها ببینید که می توانست دلیل دیگری هم داشته باشد ...

 


http://s8.picofile.com/file/8347755818/IMG_20190103_092601.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8347755834/IMG_20190103_092624.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8347755884/IMG_20190103_092439.jpg

 

http://s8.picofile.com/file/8347756034/IMG_20190103_092649.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8347755918/IMG_20190103_092520.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8347756118/IMG_20190103_092716.jpg

 

باقی مسیر را با مترو آمدم ... خیابان های شهر پر از ترافیکِ مرده بود !! و همه در بولوار پتروشیمی مانده بودند !!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 19:43

به به چه عکسهای زیبایی

نظر لطف شماست ...
موبایلی هستند و گذری ...

نگین یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 00:24

سلام بر جناب دادو

بیرون زدن از خونه، به هر بهانه ای که باشه خوبه!
یک بهانه اش غذا رسانی به این گربه زیبا نبود؟!!

عکس برفی که من از دشت ارژن گذاشتم در مقابل برف شما، بیشتر به یک شوخی شبیهه !!
چه تابلوهای زمستانی زیبایی ..

اون وقتها که برای پرداخت قسط به بانک میرفتم، و همیشه هم راس موعد مقرر قسط رو پرداخت میکردم، یکبار به دلیلی دو روز تاخیر شد .. وقتی زفتم بانک، کارمند مربوطه گفت که جریمه تعلق میگیره به همین دو روز!
گفتم شما که میدونین من همیشه سر تاریخ مشخص میام و قسط رو پرداخت میکنم، حالا اگه دو روز زودتر پرداخت کنم شامل تخفیف خوش حسابی هم میشه یا این جاده یکطرفه ست؟!

سلام
همیشه بهانه ای برای بیرون رفتن از خانه هست ...و دادن اقساط از اهم واجبات می باشد !!

گربه ها بیخود سر راه نمی ایستند، می دانند که همیشه یکی هست که خواهد آمد ...

برف تازه باریده همیشه مناظر زیبائی خلق می کند...

و من چون بار اولمه وام می گیرم (!) سعی می کنم درگیر مسایل حاشیه ای آن نشوم و به خاطر گرفتن وام که نیازم بوده (!) به کسانی که نمی شناسم فرصت برخورد ندهم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد