یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

حمله به یک درصدها !!

 

دیروز توفیقی شد و از کتاب پنجم  که حوالی مرداد ماه تمام کرده بودم ، یک پیش پرینتی گرفتم ... تقریبا هر کاری که می کنم یک درصدی نیمه تمام می ماند که بعدا برای خودش می شود یک کار کامل !!

   

فلش را برده بودم برای گرفتن یک پرینت رنگی و قیمت پرینت پشت و رو برای اندازه آ5 را پرسیدم و دیدم از نوسانات دلار زیاد تبعیت نکرده است و افزایش اش معقول تر می باشد و برای همین از نسخه ای که روی فلش بود یک پیش پرینتی گرفتم تا برای غلط گیری تایپی ف بازخوانی شود ... وقفه های بین کتاب ها آنقدر شده است که خواندن آنها برای خودم دلچسب از آب در می آید!!

 

عصر رفته بودم شهر ، کار کمی داشتم و بعد از اتمام آن رفتم دنبال کاور برای گوشی ام بگردم !! گوشی honor 7 را من زا طریق دیجی کالا خریده بودم و برای همین نه از خودش در بیرون پیدا یم شود و نه از متعلقاتش !! یک کیف کاور جالبی هم داشت که به یُمن عکاسی های شبانه و افتادن های مکرر (!) معیوب شده بود و خلاصه اینکه هر از گاهی دنبالش می گشتم و امروز وقتی دیدم پیدا نمی شود یک قاب ژلاتینی گرفتم تا حداقل کار ممکن را کرده باشم !!

 

بعد از آن داشتم ویلان به راهم ادامه می دادم که از طریق فوتورافچی خبردار شدم که افتتاحیه نمایشگاه گروهس عکس برپاست و سریعا خودم را به آنجا رساندم و یک ساعتی در خدمت دوستان بودم و کمی عکس های به نمایش گذاشته شده را ورانداز و کارشناسی کردم !! به جز عکس فوتورافچی که یک سر و گردن بالاتر از بقیه بود (!!) یکی دو عکس را هم با کمی ارفاق پسند کردم و همین برای یک ساعت وقت گذاشتن کافی بود !!


برخی ها دوست دارند بروند یک دوربین گرانقیمت ( و حالا گرانقیمت تر !! ) بخرند و بروند از زاویه ی عکس فلان عکاس عکس بگیرند و بیاینددر نمایشگاه شرکت بکنند !!! اینکه در کپی کردن زا کار دیگران هم حرفه ای نیستند (!!) جای خودش ، همین که جسارت شرکت در نمایشگاه دارند جای تحسین دارد ؟!؟!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین جمعه 7 دی 1397 ساعت 17:49

سلام

یه بار به بچه هام گفتم اینقدر که شماها برای کاور گوشی هزینه میکنید، اگه جمع کرده بودین، میشد باهاش یه آپارتمان کوچیک خرید!!!

(البته میدونم ضریب اغراقش کمی بالا بود!)

پاراگراف آخر منو یاد این حرف چارلی چاپلین انداخت:

دنیا به اندازه کافی برای همه جا دارد، بجای اینکه جایگاه دیگران را اشغال کنی، بگرد و جایگاه خودت را پیدا کن ...

سلام
بازار کاور فروشان از بازار موبایل فروشان پررونق تر است !!

گشتن و پیدا کردن جا برای خیلی ها سخت است !!! البته اگر پر و سنگین باشند ، هرجائی که ایستاده باشند ، جایگاه شان محسوب می شود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد