یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

در دقیقه ی نود ...

 

امروز صبح باتفاق چند نفر از همکاران رفتم کارخانه ، ویکند اجباری بود و از قرار در روزهای آخر هفته تا حد امکان اضافه کاری ممکن نخواهد بود ، البته ما دلایل کمرشکن خوبی داشتیم و برای همین حضورمان بدون چشم غره و منت بود !!

   

همیشه در تغییر ساختار عملکردهای جاری و ساختارهای مدیریتی ، یکسری تنش ها پیش می آید ... بی نظم ها فشار خودشان را می آورند تا اندوخته ای جدیدی کسب کنند و منظم ها استقامت های لازم را می کنندتا مواظب اندوخته های خودشان باشند !! یکسری اتلاف ها هم پیش می آید که در نهایت ضررش روی کل منافع کارخانه پخش می شود و همه بنوعی از آن حِرص می برند !! فکر کنید وقتی رئیس جمهور عوض می شود و یک دسته بدون بررسی سوابق و برنامه ها و کارهایی که کرده اند باید پیاده شوند تا افراد جدید جایشان سوار بشوند و چه اتلاف هایی که می شود و چه انرژی هایی که هدر می رود و همگی از جیب عموم به نفع خصوص !!!

 

فردا عید غدیر است و از قرار معلوم کسوت نشستن در خانه بمناسبت روز عید که از قدیم در خانه ی ما رسم بود به برادر بزرگ رسیده است !!  چند طرح برای خالی نبودن روی میزها داشتم و شاید برای دادن به مهمان ها برسم یادبود ولی فرصت نداشتم و بالاخره امروز بعدازظهررفتم کارگاه دوستم و چند تا طرح را راست و ریست کردم تا بفرستم خانه ی برادر ...

 

http://s3.picofile.com/file/8215065818/2015_10_01_1865.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد