یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

موسیقی برای دسر !!

 

امشب بعد از اینکه شام را خوردم ، تازه شام از راه رسید !! دلمه بود آنهم از سه نوع بامجانی و فلفلی و گوجه فرنگیایی !! تماشایش هم لذت بش بود ولی بدلایل فرهنگی و هنری من اهلش نبودم و فرستادم خانه ی برادر کوچکتر !! و چند تا عکس گرفتم برای خون به دل کردن دوستدارانش ...

  

http://s3.picofile.com/file/8212313984/IMG_20150915_213112_1_.jpg


همین چند تا عکس کافی بود تا بمانم زیر سیل انواعی از پی ام های دوستان ، از توضیحات دون مرزی و برون مرزی گرفته تا روشن کردن دلایل فرهنگی و ورزشی من برای نخوردن و ...

 

یکی از دوستان انگار سردرد داشت و چشم خواندن و دیدن نداشت ( تا جاییکه بادمجان روسیاه را خیارمی دید !! ) برای همین برایش موسیقی تجویز کردم از نوع سرگیجه (!!) تا سردرد فراموشش شود ، قطعاتی در چهارگاه از زنده یاد استاد لطفی ... بعد دیدم کسیکه چشم برای دیدن و خواندن ندارد حتما برای جستجو هم مشکل خواهد داشت ؛ برای همین خودم از طریق تلگرام ( که ذکرش بخیر باد ! ) برایشان فرستادم و در همین اثنا هوس کردم خودم هم گوش بدهم ... خیلی وقت است که موسیقی باز نمی کنم ، مگر در ماشین این و آن باز باشد که آنهم فرقی نمی کند از چه قماشی باشد (!) ولی حالا ریش و قیچی دست خودم بود و دراز به دراز گوشیدم !!!

 

الا یا ایهـــــا الساقی ادرکاســـــاً و ناولــــــها

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

 

===

 

بعد از چرت نوشت :

 

اصولا آدم باید در نوجوانی حافظ را در حد ازبر بودن بخواند و نفهمد و بعد که رفت روی فاز چهل سالگی ، بدون تپق و روان بخواند و تا ته تهش حظ ببرد !!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
fakoor چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 23:02 http://benjamin-button.blogsky.com/

به به میبینم که وبلاگ از قلب کویر جزو لینکهای روزانه توته
اما بازم بهبه به بادمجونها معلومه که مهمونتون خیلی آشپزیش خوبه

سلام
خوشحالم از زیارتتون ...
لینگ وبلاگ از قلب کویر همچنان مانده ، هرچند صاحبخانه دل از وبلاگ گرفته

ت پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 17:23

دادو کاش بودم اونجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد