یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کشمش سرگشته در آبدوغ خیار زندگی


امروز بعدازظهر باد بود از نوع گرم آن ، من بودم از نوع بی خواب و خسته ی آن ، تصمیم بر خوابیدن بود از نوع مصمم آن ... چشمانم را که بستم قصه ی خواب شروع شد ولی با دردسرهای آن !!؟

  

کمی توی اتاق خودم خوابیدم ولی دیدم غرق عَرَق شدم ؛ کمی توی پذیرایی جلوی پنکه خوابیدم ولی زیاد حال نداد ؛ کمی توی آن یکی اتاق خوابیدم ، همه ی نقل و انتقالات هم بصورت خواب آلود و چشمانی که بزحمت باز می شدند ... دوباره سر و صورتی شستم و آمدم توی اتاق خودم و به هر زحمتی بود 4ساعت خوابیدم !!


بعد از خوردن افطاری مفصل ( شامل یک کاسه بزرگ آب دوغ خیار و خوراک کتلت) رفتم روی ترازو ... دو تا بامیه ی کوچک هم توی دهانم بود و نخورده بودم که روی وزنم حساب نشود (!!) گوش شیطان کر ! شدم 89.8 ، یعنی ماه رمضان را دو ماه دیگر تمدید بکنند به وزن 80 می رسم !؟!؟


http://s6.picofile.com/file/8197351884/IMG_20150702_211845_1_.jpg


چیستم من برگ زردی بر چنـــــــار زندگی

یا که آهنگـــــی حزیـــــن ضبطِ  نوار زندگی

.

.

.

چیستم با اینهمه شیرین زبانی چیستم ؟

کشمش سرگشته در آب دوغ خیار زندگی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
همطاف یلنیز پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:44 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
آب دوغ خیار... چرا به فکر من نرسیده بید!؟
امشب افطار، املت خوردم منتهی نمی دانم چرا اصلا مزه املت نداد! گوجه هم گوجه های قدیم

اب دوغ خیار برای ظهر تابستان بسیار مناسب است برای افطار هم بدک نبود

رئیس علی دلواری چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 16:24

سلام بزرگوار،
بنده در نوجوانی این شعر طنز را در یک کتابچه فکاهی کاغذ کاهی خواندم. و بسیار لذت بردم.. هنوز یکی دو مصرع از آن در خاطرم هست. خیلی دوست دارم دوباره کل این شعر را پیدا کنم .. آیا شما تمام شعر را از بر هستید. نشان به آن نشان که:

چیستم از همقطارانم عقب افتاده ای..
.
.
.
لطفا... اگر شعر را از بر دارید .. مرحمت کرده آنرا برایم بفرستید. فوق العاده ممنون هستم.


ر.د
-----

سلام
حتماً ...

بابی چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 10:41

با سلام
این قطعه شعر از زمان نوجوانی مرتب تو ذهن من میچرخه. نمیدونم دقیقاً شاعرش کی بود؟ مرحوم حالت؟
به هر حال در مجله گل آقا خوندم و الان هم هر چی گشتم چیز بیشتری پیدا نکردم
ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید، بدید لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد