یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

صیادان شیاد !!


هر روز برای من یک آیه می آید بهمراه یک تفسیر ، هر نوبت هم که می آید زیر اس ام اس می نویسد " در صورت تمایل به غیرفعال سازی 1خاموش را ارسال نمائید " ... هم تائید کرده ام و هم هر روز می خوانم و هم از ادامه آمدنش راضی هستم (!)

 

 

حالا کاری ندارم این ارسال بصورت اتفاقی می باشد یا بمناسبت هایی بصورت گزیده می آید و حتی اگر برخی نیات خاص پشت سرش باشد بازهم برداشتی که من می کنم برایم مهم تر است !! و مهم تر اینکه با رضایت خودم می باشد ...


در آنطرف یک اس ام اسی از طرف باشگاه هوداران پرسپولیس می آید و یک عده بیکار از خدا بیخبر ، برای خودشان رزق و روزی کرده اند و از حمام رفتن خاله ی فلان بازیکن تا هزینه آرایشگاه مادر فلان مربی را برایم می فرستند ... هر نوبت هم خاموش ، Off یا هر ترفندی که مخابرات نشان می دهد را انتخاب و عمل می کنم و کل تبلیغاتها حذف می شود ولی این فقره همچنان می آید !!


قرائن نشان می دهد چرب و چیلی بودن دخل مخابرات باعث شده است تا شیادان حرفه ای و در کنار آنها چراغ سبز نشان دهندگان که بطرق مختلف راه را برای این شیادان باز می کنند رزق و روزی خود را توسعه بدهند ، و اگر شما فکر کرده اید وزیر بیاید و وعده بدهد باور نکنید که سگ زرد برادر شغال است !!


یکی از آن چراغ سبزها تجمیع این خدمات است ، به این معنی که مخابرات می گوید عدد 1 را به فلان سامانه ارسال کن و آن وقت 24 ساعت همه ی تبلیغات ها حذف می شود و دوباره روز از نو و روزی از نو !! و شما اگر بخواهید از شر یک مزاحم خلاص بشوید چاره ای ندارید تا اینکه هزار تر را هم بپای یک خشک بسوزانید !!


حرص خوردن هم فایده ای ندارد ، چون در همان لحظه ای که شما صرف حرص خوردن کرده اید میلیون ها تومن بحساب مخابرات و انگل ها و زالوهایی که از آن آویزان هستند سرازیر شده است...


===


امروز صبح یکی از من پرسید : " باقیات الصالحات چیه ؟! " گفتم : " نفعی که ندانی از کجا به تو رسیده از ناحیه باقیات الصالحات است " پرسید : " فقط نفع ؟ " گفتم : " از صالحات فقط نفع می رسد ، ضرر و زیان از ناحیه غیرصالحات خواهد بود ، مثلا من سر صبحی بدون اینکه بشناسم ، با دیدن 12 اس ام اس که از کانون هواداران پرسپولیس برایم رسیده بود ، از ته دل گفتم « تف به گور اموات کسی که سنگ اول این کانون را گذاشته است » ... "

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد