یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

شایع شده است که :


شایع شد که نصف حقوق های بهمن ماه را امروز خواهند داد و مابقی را چند روز دیگر !! عکس العمل دیگران که معلوم است ملت منتظر عکس العمل من بودند که

  

گفتم : " خیلی مهم است که بدانم این نصفه که می دهند نصفه ی اول حقوق است یا نصفه ی دوم حقوق !! چون من نصف اول حقوق را خرج می کنم و نصف دوم را نگه می دارم !! "


===


شایع شده است که مسلمانان تازه به دوران رسیده داعشی به موزه موصل رفته و مصادیق بارز کفر و طاغوت را تخریب می کنند و یونسکو و کلیه خبرگزاری های آنور آبی صدر اخبار خود را به آن اختصاص داده اند !!


همکاری که این خبر را سر میز صبحانه آورده بود با لحن خیلی متاسفی این اطلاع رسانی را کرد ، منهم خیلی بی خیال گفتم : " خوب کاری می کنند ، موزه را جمع بکنند و بجایش مسجد بسازند !! "


خیلی به تفکراتش برخورده بود و اگر موصلی ها نصف این همکار من غیرت داشتند قبل از اینکه صدای آمریکایی ها دربیاید خودشان کاری می کردند !! برای همین به من گفت : " موزه هویت یک کشور است !! "


گفتم : " اینها وقتی سر کار آمدند هویت وهابی داشتند ، موصلی ها هم می دانستند و راه دادند ، همه می دانستند حتی ما ، حتی برخی از شیعیان روش دینداری آنها را ترجیح می دهند !! اینها با گذشته مشکل دارند و اساس کار اینها قطع ارتباط گذشته است !! حتی صلوات بر پیامبر خود را مکروه می دانند آن وقت انتظار زیادی دارید که مجسمه ای که به آن اعتقاد ندارند را سالم بگذارند !!  بگذار بزنند و پدر خودشان را هم بکشند ، اصلا نصف موصل را به آتش بکشند ، من ناراحت نیستم تو اگر ناراحت هستی مرخصی بگیر برو موصل با آنها بجنگ !! "


===


شایع نشده است ، این خودِ اساس شایعه است !! بین حقیقت و واقعیت اگر فاصله ای افتاده باشد آن فضای بوجود آمده را شایعه پر می کند !!


مثلا همین آمار تورم 15% دولت و سنگینی 150درصدی همین تورم 15% روی شانه های مردم !! شایعه شده است که مرکبات دارند خودشان را به قیمت آجیل می رسانند !!


===


دیشب مهمان بودیم و کمی زود رفتیم و یک طرحی که فضای فکرمان را ابری کرده بود دادیم روی دستگاه پیاده کردند و یک پازل چوبی کار کردیم از آرم کارخانه مان و خیلی هم قشنگ شد ، البته یکساعتی فسفر بیخود سوزاندیم و شب که به خانه رسیدم یادم افتاد که اگر ان روش را به آن روش دیگر اجرا می کردیم خیلی هم راحت و ممکن تر می شد !!


شایعه کرده بودند که اگر اکسیژن به مغز نرسد یک مغز کل شاید نتواند نتیجه جمع ساده ی 2 + 2 را محاسبه و بدست بیاورد !! ( البته 2 + 2 زیاد ساده نیست ها !! ) مورد ما از اکسیژن نبود از خستگی زیاد بود و عجله !!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
khatere hastam شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 16:03

شایع شده عیدی رو ریختن و من در بی خبری کامل همه پول عیدی رو خرید های غیر ضروری کردم حالا بر ا عید هیچ کاری نکردم پول هم ندارم (البته عین واقعیت بود من تازه متوجه شدم)

همطاف یلنیز شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 18:46 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
خبر فوری از چین :
卂妝十夾太乗乗¥乗醂煅排埔泄覯狿母 墄嫺媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卂妝十夾太乗䅈乗¥
خدا کنه شایعه باشه !!
.
.
الکی، مثلا من چینی بلدم

سلام
.
شایعه چیه ، عین حقیقته !!
.
.

محمدرضا یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 20:38

مسئله ی درصد تورم هم درست عین حلول ماه در اول و آخر رمضان که حائز اهمیت میباشد فقط در بهمن ماه از اهمیت بسزائی برخوردار است و اصرار به پائین بودنش هم لابد ارتباط مستقیم با میزان افزایش حقوق اعطائی به قشر حقوق بگیر دارد والا در سایر ماهها هیچ صحبتی از تورم نمیشود .

بزرگی می گفت : " ناراحت نیستم که دروغ می گویی ناراحتم که گمان می کنی باور کرده ام !! "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد