یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

هستیم ولی نه در دسترس !!!


در زبان انگلیسی وقتی 7 را 8 می کنیم فقط کمی انحرافاتش زیاد می شود ولی در فارسی وقتی ۷ را ۸ می کنیم کلا همه چیز وارونه می شود !!!

دیروز بردم دادم ویندوزم را عوض کردند و هفت مان را هشت کردند ... با توجه به اینکه یک ویروس اخیرا به من گیر داده بود برای همین خیلی کارهای دیگر هم کردم که نمونه آن حذف خیلی از فایل هایم بود ، حتی نزدیک بود نوشته های " کابوس شیرین " و " روژان " را رسما از دست بدهم و فقط دو فقره فایل .pdf از آنها برایم بماند که خوشبختانه آنها را از اینجا و آنجا جمع کردم ...

امروز آمده ام قدم زنی در محل هایی که بیست سال پیش این طرف ها در چاپخانه کار می کردم ... فعلا در کار خوش و بش کردن با مردمی هستم که بیست سال عوض شده اند ... باندازه ی همه ی سلام و علیک ها هم چایی خورده ام !!

حالا هم توی یک کافی نت نشسته ام و دارم چک میل می کنم مثلا !! از مغازه ی بغلی بوی جغول بغول کچلم کرده است ... این وقت صبح مردم برای خوردن این آت و آشغال ها چه علاقه ای دارند !!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
همطاف یلنیز پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 11:48 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
پس حالا حالاها تعطیلات تابستانی پابرجاست^_^
.
متاسفانه مدیریت بلاگفا فیلتر شده و ما با کلید هم نمی توانیم واردش شویم نه پست جدید، نه تایید نظرات نه هیچی دیگه

وقتی بلاگفا به مسدود شدن وبلاگ من از بیرون بی تفاوت بود ، باید هم همین بلا سرش می آمد !! منکه به آنجا می گفتم " چلاقفا " !!

همطاف یلنیز پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 13:39 http://fazeinali.blogfa.com/

.
هشت به هفت گفت ، من روی پاهای خودم ایستاده ام اما تو خیلی سر به هوایی.
از سهراب گل هاشم

صد رحمت به سر به هوا ... مثل کارمندان دولت پا در هواست !!

ت پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 16:25

1. جای من خالی بوده در گشت زنی حوالی چاپخانه، حسابی. میشد برای بیست سال فکاهی جمع کرد.
2. مگر اینکه کامپیوترت هفلهشت بشه که آروم بگیری از روز نگاری، هرچند گمون نکنم، ی جایی ذخیره ن تا روز موعود خواننده هفلشت بگردانی

سحر یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 21:05 http://bosehayedelvapasi.blogfa.com

جغول بغول؟
چی بی؟

بعضی چیزها هستند که به آنها حسرت الملوک می گویند ، یعنی عمرا اشراف و شاهان بتوانند لذتش را درک بکنند ، این فقره هم یک غذای سرپای خیابانی است که از مخلفات گوسفند درست می شود !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد