یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روز مبارک ...



  

 

یکی دو مطلب در ذهنم داشتم که ترجیحا مبارک را اول بنویسم و بعد نامبارک را یادداشت بکنم که هر دو بمانند به یادگار ... امروز روز حسابدار است و من آن را به خودم (!) و سایر دوستانی که در این رشته فعالیت داشته (!) دارند (!!) تبرییک می گویم ...

 

سالهای نه چندان دور ، بمدت دو سال ، از این دریچه به زندگی نگاه کرده ام و واقعا برای کسانی که عشق به آن داشته باشند(!) ، بسیار زیبا و جالب و برای کسانی که علاقه ای نداشته باشند و صرفا شغلی باشد برای چندرغاز درآمد (!) بسیا رکسل کننده و کلافه کننده و ... است !!

 

از آن روزها هنوز این جمله را بیاد دارم که بالای برگه های مالی چاپ شده بودند : " حاسبوا قبل از تحاسبوا " و البته خاطرات تلخ و شیرین زیادی که در چند یادداشتِ سریالی ، در سالهای قبل ، در وبلاگ آورده بودم !!


موسسات مالی و حسابداری و مدیران و کارمندان زیرمجموعه های مشابه ، در گوشه ای از عبارت " حاسبوا قبل از تحاسبوا " قرار دارند ولی مطمئنا این جمله  وسعتی باندازه ی تمام زندگی را شامل می شود و برای همین به جز مواردی که ما برای نگهداشتن حسا ب و کتاب های مالی روزمره از حسابدار و مدیر مالی استفاده می کنیم (!) قسمت های بزرگی از زندگی را باید خودمان کنترل کرده و حساب و کتابش را در دست داشته باشیم !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد