یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کلوخ انداز را پاداش سنگ است !!

 

  

این روزها جای یک همچین وسیله ای را خالی می بینم !! یعنی هر شب فکر می کنم اگر یکی از اینها در خانه داشتم ؛ که بزودی یکی تهیه خواهم کرد !! بجای حرص خوردن کمی وارد عمل می شدم و دیگران را حرص می دادم !!!

 

شبها در اطراف خانه ی ما اتفاقاتی می افتد که نیاز به این وسیله را توجیه میکند !! مثلا حوالی ساعت 2 شب (!) موتورهای خیلی اسپورت که مخصوص سوارکردن دوست دختر در پشتشان می باشد و مثلا خیلی باکلاس می شوند !!


Welcome to the Website of the Motorcycle & Moped Industry Council - MMIC


راه می افتند و در خلوتی خیابان و شب (!) پرگاز می روند و صدای هواناکشان توی خیابان و کوچه ها می پیچد !!! فکر کنید آدم برود پشت یکی از این جعبههای تلفن کمین بکند و وقت یاینها مست از مردم آزاری دارند کیف میکنند !! یک سنگ بگذارد داخل این سنگ اندازها وبزند توی مخ خالی و معیوب راننده تا هم خودش ناکار شود و هم دوست دخترش و هم موتورشان داغون بشود !!! البه خیلی وقتها بجای دوست دختر ، یک قلچماقتر از خودشان هم تَرکِشان می نشیند !!!


یا حوالی ساعت 2-3 شب ، طرف صدای ضبط را بلند کرده و " شبا همش به میخونه میرم من " را برای مردم پخش میکند و می رود !!آدم نمی داند روح هایده را نوازش بکند !! تا اهل قبرستان را بیدار بکند و یکی یکی فک و فامیل راننده را جدا بکند !! یا چکار بکند !! بنظر شما این کار یک حرکت سیاسی محسوب می شود یا مردم آزاری که مسحتق خوردن یک سنگ ناغافل از از همین وسیله ها می باشد !!؟؟

 

===

 

یا مثلا یک همسایه داریم که نشان داده مُخش ، تابلوی ورود ممنوع دارد !!! یک ریموت در خانه دارند و ایشان هروقت به خانه می آیند (!) یک بوق می زنند تا یکی در خانه با ریموت در را باز بکند و ایشان بروند داخل پارکینگ !! فرقی هم نمی کند ساعت 1 شب باشد یا 12 شب باشد و یا وسط ظهر باشد !! چندبار تذکر در حد فحش هم به او داده اند ولی بهترین روش برای گم نشدن ریموت را فعلا همین راه می دانند !!

 

فکر کنید که نیمه شب که مست از زدن بوق (!) و مردم آزاری نشسته تا کرکره بالا برود !! یک سنگ با سرعت بخورد به شیشه ی جلو و از ترس سکته را بزند !! البته که نمی میرد ولی تمام دلخوشی هایی که از ناحیه مردم آزاری کرده را بیکباره پس می دهد و بالا می آورد !!

 

===

 

لابد با دیدن آن یاد اسرائیل و فلسطینی ها افتاده اید !؟ بخدا مردم آزاری های ما نسبت به همدیگر در هیچ جای دنیا نظیر ندارد !! بگذریم که تمدنی داریم که همه باید مقابلش زانو بزنند و البته بعد از زانو زدن (!) با همین وسیله ها و شاید کمی بزرگتر (!) یک سنگ بزنند توی وسط دلخوشی مان !!!!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 12:31

سلام
از این آدم نماها در اشکال مختلف در همه جای این سرزمین به وفور یافت میشود .در محل زندگی ماهم قدری کلاس بالاتر اینها !!! با ماشین های امریکائی !! فورد موستانگ که اگزوزشان دستکاری شده همین کار را درهمان ساعات نیمه شب انجام میدهند و خرکیف میشوند .اون سنگ انداز شماهم هیچ افاقه ای نمی کند جز اینکه خودتان به درد سر بیفتید .چون این موجودات تخم و ترکه تازه بدوران رسیده هائیهستند که هرکدامشان تکیه بر مسندی ناحق دارند وپولهای حاصل از رانتهای بدست آورده را جز در امثال این راهها نمی توانند خرج کنند .بقول خودتان علی لعنت الله.....اجمعین.

سلام
ما هم هرگز بر علیه آنها اقدامی نخواهیم کرد بلکه نهایت خشم خودمان را بروز می دهیم و می دانیم که آنها محصول عمل های خودمان هستند و آنها ملائک عذابی هستند که خدا بر ما مامور کرده است تا ما را بدلیل ناشکری هایی که داشته ایم عذاب بدهند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد