یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روزی بزرگ

سوم خرداد روزی بزرگ در تقویم حیات ایران می باشد ، روزی که دفاع از تمامیت ارضی کشور با تمام وجود و در بدترین شرایط از نظر کمبودها و هرج و مرج اداری کشور ، صورت گرفت !!

  

در تقویم کشورها ، روزهای کوچک و بزرگ زیادی رقم می خورند ، که در کل تقویم حیات آن کشور را می سازند !! یکی از شاخصه های ملتهای کشورهای جهان سوم این است که عمدا یا سهوا ، نسبت به تقویم خود بی اطلاع و کم اطلاع هستند !! عمدی بودن بی اطلاعی ، سیاست دشمنان داخلی و خارجی ست و بی اطلاعی سهوی از تنبلی و بی انگیزه گی و ... خود ملت ها ناشی می شود !!! یکی از راههای نفوذ دشمنان خارجی و بدتر از آن استیلای دشمنان و سودجویان داخلی ، دلسرد کردن و پرت کردن حواس مردم از تقویم حیات کشور خود است !!  پهلوی برای رنگ و جلا دادن به خود ، هزاران ساعت وقت هزینه کرد برای تخریب حکومت قاجار ، بعد از انقلاب هزاران ساعت وقت هزینه شد برای منفور شدن چهره پهلوی ها ، حالا هزاران ساعت وقت هزینه می شود برای تخریب چهره انقلاب !!! و این بازی ها همیشه خواهد بود ، البته همیشه ای که در آن ملت به حباب های روی واقعیات بعنوان دانسته خوش باشند و بر اساس دم غنیمت بودن روزگار بگذرانند !!

 

سوم خرداد روز بزرگی ست !! و هزاران ساعت وقت می طلبد تا هر ثانیه اش کتابی شود !! ولی چقدر افسوس می طلبد روزی چنین بزرگ که در نقد نابخردان و مغرضان مثله می شود و یا در کتاب های آدمهای کوتوله و کوچک مغز ، تبدیل به خاطرات پیش پا افتاده می شود !!

 

سوم خرداد روز مقاومت و ایثار است و عظمتش باندازه ی عظمت نهفته در کلمات مقاومت و ایثار  !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد