یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کشور بی سابقه ها !!!

 

روزهای آخر تیر ... خیلی تیرماهی بودند !! یعنی در حوالی ظهر (!) گرما باندازه ای که می توانست همه را کلافه کرده بود !! از هوای تبریز می شد حساب شهرهای دیگر که طبیعت گرمتری دارند را حدس زد !! 

 

 

حالا این وسط وقتی برق محله ای را به مدت 5 ساعت آنهم در حوالی ساعت 12 - 18 قطع می کنند ، آیا نباید شاکی شد !! البته تلفن گویا همیشه در خدمت ارباب رجوع و در جهت تکریم ارباب رجوع فعالاست !!

 

چیزی که جالب ود و قابل یادداشت برداشتن اینکه باز یکی آمده بود و گزارش داده بود که این گرما در 70 سال گذشته بی سابقه بوده است !!! باران می بارد ؛ در پنجاه سال گذشته بی سابقه تشریف دارد !! زلزلله می شود ، در صد سال گذشته بی سابقه تشریف دارد !! سیل می آید ، در 40 سال اخیر بی سابقه تشریف دارد !! تورم هم که بی سابقه هست و همیشه با ما هست !! آن وقت رئیس دولت ( و نه رئیس جمهور ! ) می آید و این همه را با 40 سال پیش مقایسه می کند !!؟؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 21:13 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

به نظر من تنها چیزی که در این مملکت بی سابقه بوده است!! این حجم عظیم از بی کفایتی، بی مبالاتی، بیفکری و عدم مسئولیت پذیری حضرات بالا دستی بوده است ..

سلام
البته بی مسئولیتی و بی تدبیری سابقه ی طولانی دارد و خدا را شکر دوره ای نبوده که جای خالی اش احساس شود ولی اخیرا بدجوری دارد رکورد می شکند !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد