یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

استوری کردیم !!

 

اواسط شب بود ، نورا خانیم آمده بود پای مونیتور و برای عکس پروفایل دایی جان و خاله جانش بوس می فرستاد و ناز می کرد ... فیلم گرفتم و برایشان فرستادم و بعد با خاله اش بصورت تصویری حرف زد و دعوت کردیم برای مراسم چائی بعد از شام !!

  

 

و عکسی از نسکافه و خاگینه ای که بانو تهیه کرده بود را استوری کردم با امضای # ما_کرونا_را_شکست_می دهیم

 


دوستان طبق معمول آمدند و برای استوری کامنت درج کردند ... خانم دوستم نوشت : " شما کرونا را شکست داده اید !! و دوست دیگری هم نوشت : " با اینها شماآمریکا را هم شکست می دهید !!

 

دلخوشی ها کم نیست !!خلاصه اینکه مهمان ها رفتند و دو ساعتی مایه دلخوشی و نشاط نوراخانیم و ما شدند !!

 

پ ن : دیده اید که برخی ها چقدر منطقی بودن در برخی شرایط را دوست دارند !! مخصوصا از آن نوع که دردسری هم برایشان نشود !! این روزها خیلی ها به بهانه ی کرونا و به خاطر اینکه پدر و مادرشان بیمار و یا سن بالایی دارند (!) آنها را در قرنطینه ی محبت نگهداشته اند (!؟) البته با این منطق خطی که برایشان خوب است که تا حد ممکن دور از کرونا باشند و شاید نمی دانند که چیزی مثل خوره می تواند آنها را بخورد که کرونا شاید نتواند آن همه بخورد !! و چقدر خوب است که راه دیگری انتخاب شود تا والدین هم در کنار خانواده و یا خانواده در کنار والدین در قرنطینه ی خانگی باشند ... مطمئنا کمی سخت می شود !! کمی دقت و حوصله ی زیادتری می طلبد !! کمی کمتر خوش می گذرد !! ولی ارزش و کیفیت خوش گذشتن و گذشت روزها خیلی فرق می کند !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 ساعت 22:44

سلام

ترجیح میدم یا من از پدرم کرونا بگیرم یا ایشون از من بگیره تا اینکه در این شرایط سخت تنهاش بذارم ... تامام!

کاپوچینوی نورا خانیم کو پس؟!!

سلام
آدم از کسی که دوست داره هیچ بیماریی نمی گیره ولی از کسی که خوشش نمی آید ، چرا !؟ من از نگاه کردن به غذایی که دوستش ندارم تا 24 ساعت تعادل روحی ام را از دست می دهم ...
ایشالا هر وقت نوراخانیم توانست نصف کاپوچینو را بگوید برایش فنجان می گذاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد