یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

زن یا مرد ، مسئله این است !؟!؟

دیشب مهمان تشریف داشتیم ... همان مهمانی های دوره ای که هم منافع زیادی دارد و هم کمی تا قسمتی خوبیت ندارد !! البته چند تا غائب بزرگ هم داشتیم ، منظور از بزرگی ، ابعادی نیست بلکه از نوع حرافی است !!

هر چند فوتورافچی باشد یا نباشد پشت سرش حرف زدن ایرادی ندارد ، می دانست مهمان است ولی نمی دانست چگونه جاخالی بدهد برای همین ما را پیچاند !! 

یک همکاری داریم که طرفدار دو آتیشه ی تیم تراکتورسازی است !! ولی اضافه کاری را بیشتر از آن دوست دارد ، همیشه وقتی تراکتور بازی دارد او را اضافه کار می نویسم ببینم چقدر این پا و آن پا برای ماندن یا رفتن می کند !!! خیلی کم اتفاق افتاده که برای تماشا به استادیوم برود ، یکهفته مانده به بازی حرف از رفتن برای تماشای از نزدیک می زند ولی یک روز مانده به بازی ، هزار جور کار برایش پیش می اید که یکی از مهمترین هایش همین اضافه کار ماندن است !!! یکبار که برای رفتن به استادیوم زیادی توی فشار مانده بود گفته بود : " 50 درصد میآیم برای تماشای بازی ولی 100 درصد در خانه خواهم دید !! "

دیشب هم فوتورافچی به من گفت : " 100% نمی توانیم بیائیم ولی شاید 50% آمدیم !! "

برای من که خیلی خوش گذشت ، برای اینکه اسباب لهو و لعب نبود برای همین یک راست رفتیم سراغ گناهان کبیره و کلی غیبت کردیم ، البته بیشتر پشت سر دوستان دور از دسترس !! پربارترین قسمت برنامه هم که معلوم بود !!


به برکت حضور زن در خانه !!


به برکت حضور مرد در خانه !!


نظرات 3 + ارسال نظر
همطاف شنبه 30 دی 1391 ساعت 20:30 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
خدا هیچ خونه یی رو بی برکت نذاره

همطاف یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 14:53 http://fazeinali.blogfa.com/

سلامی مجدد
خیر موفق به نوشتن نستعلیق در بلاگفا نشدم ناچار عکس گرفتم و آپلود و ...
شما هم از عکس نوشته استفاده می کنید آیا؟ یا روش راحتی سراغ دارید؟
مددی لطفا

با سلام
فونتی برای اینکار در بلاگ ها وجود ندارد و منهم نوشته ها را تبدیل به تصویر کرده و بعد آپلود و ...
در همین نت می توانید نستعلیق را سرچ کرده و سایت هایی بیابید که کمک می کنند شعر یا متن را بصورت نسخ و نستعلیق نوشته و تبدیل به تصویر نمائید ، برای اعمال سلیقه ی بیشتر می توانید در همان برنامه ی آفیس از نرم افزار پابلیشر مدد بجوئید ، بسیار راحت تر از برنامه ورد برای شما از نوشته هایتان و یا تابلو نوشته هایتان تصویر تهیه خواهد کرد.
مستدام باشید

khatere hastam دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 20:17

مرحبا به خانم های ترک .. زیاد شنیدم در خصوص هنرمندی و کدبانو بودنشون اینم شاهد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد