یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کوتاه نوشت ...

یک چند روزی هست که حوصله ی نوشتن ندارم ، و این حالت دقیقا زمانی پیش می آید که با تراکم بالایی از انواع نوشتنی ها مواجه می شوم !!

این زمان ها بیشتر از اینکه محتاج قلم و کاغذ باشم ( شما بخوانید کی برد !! ) نیاز به گوش شنوا دارم ( که اگر صاحب آن گوش ها لال باشد خیلی هم بهتر است !! ) تا یک ریز حرف بزنم و عینهو گنجشک از این شاخه به آن شاخه بپرم و همه چیز را به هم ربط بدهم و ... البته من زیاده از حد متواضعانه برخورد کردم و می شود براحتی جای گنجشک را با عقاب عوض کرد ، تا پهنه ی آسمان خیال با وضوح بیشتری ملموس شود !!
قال دادوهایم چند روز است که همین جور الکی سر می رود !!!
===

یک جایی نوشته بودند " حکمت گمشده ی مومن است !! " وقتی به مومن نماهای اطرافم نگاه می کنم می بینم باید در این حدیث دستکاری کرده و بنویسم : " ایمان گمشده ی مومن است !! "

===

پارسال پائیز وقتی به قفس جوجه هایم نگاه کردم دیدم یکی را روباه برده است !! زیاد ناراحت نشدم چون آدم قضا و قدری هستم و گفتم : " لابد قسمت روباه بوده !! " چند وقت پیش خبر دادند که همسر مطلقه ی همان روباه که امید زیادی به بازگشت اش داشت با یک شغال ازدواج کرده و حالا در لاله زار اروپا زندگی می کند !!!! خبر رسید که روباه خیلی بهم ریخته است !!

انگشت مکــن رنجـــــه به در کوفتن کس

تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت !

نظرات 4 + ارسال نظر
منوچهری چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 00:24

اوه اوه !!!

همطاف چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 15:31 http://fazeinali.blogfa.com/

از سایر جوجه ها چه خبر؟

بعضی هاشون مرغ شدند و توی کار جوجه کشی هستند !! و برخی هاشون غاز شدند و پریدند و رفتند !!! یکیشون هم که سیمرغ شد و برای خودش افسانه ایست !!!

نگار چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 21:41 http://heavenward.persianblog.ir

ما که همیشه منتظر خوندن قال دادوهای شما هستیم.

این لطف شماست ... و ما منتظر خواندن مطالب جدید !!

khatere hastam دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 20:05

شما چقدر ظریف حرفاتون رو در قالب تمثیل و طنز جای میدید...
بازم بهتون غبطه باید بخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد