یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سالی که گذشت ، گذشت ...

 

سالی که گذشت ، خوب یا بد (!) محصول اندیشه و عمل خودمان بود و احیانا محصول همکاری ها و هماندیشی هایمان و صدالبته محصول مخلوطی ازآگاهی ها و ناآگاهی مان ، در تعریفی کلی تر محصول تعارضاتی که داشتیم... برای ساختن سالی زیبا باید از همین حالا آستین ها را بالا زد ...

  

سالی که گذشت ، سال خوک بود ... برای کسانی که اهل دنبال کردن و مطالعه اینجوری هستند ، سال خوک سال برکت و ثروت بود!! البته این ناشی از زرنگی خوک نبوده و خود خوک و شخصیت اش بیشتر از ناحیه ی سادگی و صمیمیت اش از این ثروت و برکت برخوردار می شود ... اگر برای برخی ها برکت و ثروت نداشت ، بخاطر این بود که با خوک میانه ی خوبی نداشتند !! برای کسی بمیر که برایت تب بکند !!!

 

سالی که رسید ، سال موش است !!! برای سال موش لازم نیست دلتان را صابون بزنید ، آش دهن سوزی نیست !!؟ باور ندارید ، خلاصه اش این است :

موش همیشه آشفته، ناراضی و گاهی عصبی است و همواره بنا را بر گله و شکایت می گذارد.


درسته که گفته اند توی لانه تان بمانید!!! ولی شما می توانید برعکس عمل کنید و اصلا به لانه تان نروید !! اصلا به حرف شهردارتان عمل کنید که شعارش : شهر ما خانه ماست !! دل بدهید و شهر را خانه خود بدانید .... البته شعار همه جای ایران سرای (خانه) من است هم برای خیلی ها سرلوحه است !!

 

من در آخرین خرید سال ۹۸ یک فیل خریدم ، از محصولات همجوشی شیشه و رنگ ... برای اینکه تا آخر سال کم نیاورید ، فیل باشید !!

 

 

درسته که مثل داریم : ایری اوتوراخ ، دوز دانیشاخ !!! ولی این برای شرایط خاص است ... وقتی راست راست می رویم و چپ چپ فکر رده و عمل می کنیم !! نتیجه معلوم است !!؟؟

 

پ ن : خیلی زرنگ و خوش شانسید که از دست کرونا در رفتید و عید را درک کردید ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد