یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

پلاک جدید !!

 

دیروز بانو در خانه برایم از اینترنت نوبت گرفتن پلاک جدید گرفت !! و حوالی ساعت 11 رفتیم برای گرفتن پلاک جدید !! اوضاع اینجا هم کمتر از کلانتری قاراشمیش نبود و در ساختمان اصلی حدود دویست نفر آدم جلوی 20 باجه ایستاده بودند !!

  ادامه مطلب ...

مسابقات کشورهای اسلامی !!

 

دیروز باتفاق دوستم ( آن دیگر دادو ! ) می رفتیم والیبال و رادیو ورزش ماشین اش مثل همیشه روشن بود !! و گزارشگر با آب و تاب زیادی داشت فینال والیبال ، که بین ایران و کامرون بود را گزارش می کرد ... شور گزارش در حد امتیازهای برابر بود ولی بازی بااختلاف فاحشی تمام شد و نشان می داد تبحر گزارشگر در پرشور کردن ربطی به خود بازی ندارد !!؟

  

ادامه مطلب ...

ما را دزد زد !!

 

دیشب مهمان داشتیم و دعوت کرده بودیم یکی از فست فودی های معروف که هم دلی از عزا دربیاوریم و هم دِینِمان به دینمان را ادا کرده باشیم !!  اندر روایات معتبر هست که "صبحانه " را خودت بخور !! "ناهار" را به دوستت بده ! و "شام " را به دشمنت بده !!!؟؟

   ادامه مطلب ...

قحط الآزادگی !

 

دیروز در خبرها شنیدم که سلمان رشدی را ، در نیویورک ، با چاقو زده اند و در یک اختفای عملیاتی به بیمارستان برده اند !! کمی بعدتر انگار حالش بدتر شد و امروز هم که گزارش های جسته و گریخته حاکی از وخامت اوضاع بود و کار به از دست دادن یک چشم و کبد و ... کشیده بود و ...

  

ادامه مطلب ...