یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دیدار عجیب !!

 

دیروز عصر بود که مادرم تماس گرفت و برای شام دعوت کرد !! توی خانه کار داشتم و با نوراخانیم مشغول شلوغی کردن بودیم !! بانو هم رفته بود کلاس داشت و خلاصه اینکه در گرمای تیرماه مشغغول بودیم و اتفاقا کلاس آخر بانو کنسل شد و زود برگشت و ما رفتیم خانه مادر برای شام !!

   ادامه مطلب ...

خواب عجیب !

 

خدا را شکر که این همه تورم و دغدغه و مشغله (!) در همه چیز تاثیر داشته است الا در خواب های عجیب و غریب که همچنان ادامه دارند و نشان می دهند خط ناخوانای زندگی ، همچنان بدخط ، دارد پیش می تازد و کشور خواب ها همچنان دردست نیروهای سر به هواست !!

  ادامه مطلب ...

اداره کردن !!

 

یکی از دلخوشی هایی ( کارآیی ) که یکی می تواند داشته باشد !! قدرت " اداره کردن " یهویی می باشد !! اداره کردن یهویی آنچنان که از نامش پیداست کار زیاد ساده ای نیست ولی اگر قرار باشد همیشه استفاده شود ، شاید نوعی بدمدیریتی را باعث بشود !!

   ادامه مطلب ...

جیمز وب !!

ابتدای عرایض عرض کنم که این جیمز ها خیلی کار دست بشریت داده اند ، چه در سینما باشد و جیمز باند باشد !! و چه در فلسفه و علوم نظری باشد و ویلیام جیمز باشد !! و چه تلسکوچ باشد و جیمز وب باشد !!

   ادامه مطلب ...

هوا گرم شده است ...

هوا گرم شده است ولی برای خوابیدن باید از لحاف استفاده کرد ؛ چون شب ها واقعا خنک متمایل به سرد می شود !! مخصوصا برای مهمان هایی که از نیمه جنوبی کشور آمده باشند ...

   ادامه مطلب ...