یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

وای نت ...

چند وقت پیش یکی از دوستان که قبلا با وایمکس در اینترنت تردد می کرد ، دستگاهش را به من داد تا در آپارتمان جدید بی نت نمانم ... منهم که تا حالا با این سیستم کار نکرده بودم ، دو ماه طول کشید تا استارت بزنم !! دیشب رفتم و کمی اطلاعات در مورد آن گرفتم و تازه فهمیدم باید رمز ورودی را هم از دوستم بگیرم !! صبح تماس گرفتم و قرار شد وقتی به خانه رسیدیم زنگ بزنم و رمز را بگیرم ، ظهر وقتی به خانه رسیدم طبق معمول مهمان داشتیم و من برگشتم آن یکی خانه تا هم مزاحم نباشم و هم اینکه تخته نوردی بکنم !! 

بعد از ظهر دوستم تماس گرفته و من تازه یادم افتاده باید رمز می گرفتم !! رمز را نوشته ام ( آنهم چه رمزی !! ) ابرکامپیوتر عمرا نمی تواند به آن دست پیدا بکند !!؟؟ این متاهل جماعت از دست همسرشان به چه رمزهای هفت خطی نیاز پیدا می کنند ، ما مجردها یا بی رمز هستیم و یا با همان 123 حال می کنیم !! 

روز خوبی بود ، کلی هم برد داشتم و شنگول منگول بودم !! ( شنگول منگول گفتم یاد یک بحثی افتادم در کارخانه که در مورد محاسبه کار و واحد ژول بود !! بعدا یادم بیاید به یک مطلب گره می زنم !! ) 

از خانه به خانه برگشته ام ... موقع ورود یادم افتاد رمز را روی کاغذ نوشتم و ماند روی میزم !! دوباره برگشته و رمز را آوردم و حالا اولین ورود به نت از طریق وایمکس و سیستم جدیدم است !!

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 19:54

سلام
قدوم پر برکت وایمکس رو بهتون تبریک میگیم
شیرینیش کو ؟؟؟

سمیه پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 19:54

اوه یادم رفت پش رمز جناب دادو ۱۲۳ می باشد

همطاف پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 21:25 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام
مبارکه
شنیدم وایمکس زودتر بالا میاد از این مودم همراه من
و
برای سماور نتیجه یی حاصل شد آیا؟ یا به همان قوری برنجی اصل صنعتگران اصفهانی رضایت دهم!

سلام
وایمکس هم طبقاتی دارد و سرعتش متفاوت است ...
احتمالا ببندم به بقچه با خودم بیاورم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد