یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یک سر و هزار سودا ...

امشب عجب خوابهایی دیده بودم ، یکی از یکی بدتر !! شاید هم از تاثیرات داروهایی بود که خورده بودم ... قبل از خواب یک مشت دارو برای خودم تجویز کردم و همه را باتفاق هم سوار یک لیوان آب کرده راهی کردم !! 

صبح سر راهم به خانه قدیمی رفتم آرایشگاه ، دیدم برادرکوچکم با برادرزاده آنجا تشریف دارند !! در محله ما را جدا از هم می شناسند و وقتی با برادرها با هم باشیم همه تعجب می کنند که مثلا من عموی فلان برادرزاده ام باشم !!! نوبت گذاشته ام و آمدم خانه ، اصلا حوصله ی نشستن در سلمانی را ندارم ، مخصوصا با بحث های صدتا یه غاز معمول این جور اصناف !!

برگشتنی به سلمانی دیده ام برادر زاده تمام کرده رفته و برادر گرام هنوز تشریف دارد ، کمی فیلم بزن بزن کره ای دیده ام !! آنهم چه بزن بزنی ؛ تیراندازی در حد هسته ای !! یعنی تخته سنگ را منفجر می کرد !! یک جای جالب هم داشت و آن اینکه عرض یک دره ی عمیق را می پریدند و اتفاقا همه هم دست به صخره فرود می آمدند ؛ یکی شان نبود که دو قدم پائین تر یا بالاتر بیافتد !!

تمام شدنی آرایشگرم گفت : " خوب شد شما آمدید ها !! " گفتم : " چطور !؟ " گفت : " با آمدن شما بقیه بعداز اصلاح سرشان را انداختند پائین و رفتند !! مثل اینکه از قبل قرار داشتید حساب همه را شما بدهید !!! " گفتم : " یک سر و هزار سودا که می گویند ، همین کله ی مبارک است که زیر قیچی شما قرار دارد !! "

در خانه یک فال باز کردم و یک عکس که برایم فرستاده بودند و بسی محل حال بود را در ادامه برای تماشا می گذارم ...


========

فال ما ...

++++++++

حال ما ...



بروم به جریان بدرقه مادرجان برسم که عصر عازم مشهد مقدس است ...


نظرات 3 + ارسال نظر
همطاف جمعه 15 دی 1391 ساعت 19:26 http://fazeinali.blogfa.com/

جل الخالق! منظورتان از "امشب" امشب است آیا؟
سلام علیکم
گرامی مادر راهی شدند بسلامتی؟
حیف دیر باخبرمان کردید وگرنه جدا از سماورهای برنجی، چند جنس اصل تبریزی هم می خواستم شاید زحمت رساندن به دستمان را ایشان متقبل شوند

همسفر یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 08:13

آقای دادو سلام علکم لطفا مسابقه ای که تکلیف جوایزش قرار نیس مشخص بشه رو یرگزار نکنید !! زشته خب !!

جائزه ها در راه است ...

تک برگ یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 12:50

دادو بخش تعبیر خواب نداری؟

البته دو نوع تعبیر خواب داریم :
1- تعریف درگوشی و تعبیر درگوشی !!
2- تعریف در کامنت عمومی و تعبیر عمومی !!
( البته به خوابهایی که بیش از 5 دقیقه باشند تعبیر نمی نویسیم ، آنها را تبدیل به داستان کوتاه نمائید !! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد