یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یک عکس و دو حدیث ...

1

هر چه من تلاش می کنم تا پا روی نفس ذلیل مرده ام بگذارم و کمتر بخورم شاید فرجی حاصل شود و چند کیلو وزنم کم بشود و استرس وزن بالای 90 دق مرگم نکند ایادی استکبار جهانی دست به دست هم داده و انواعی از تنقلات و ماکولات را سر راهم قرار می دهد ، تازه گزهایم را تمام کرده بودم و داشتم به استفاده از نقل بیدمشک روی می آوردم که این فقره سوهان که عکس اش را گذاشته ام دیروز رسیده است و بجز بسته بندی زیبا قطعات تفکیک شده ی سوهان با زیبایی دو چندانشان عقل از سرم می پراند !!


2

بعد از تقریبا دو ماهی که از اسباب کشی می گذرد هنوز وسایل من در خانه قبلی مانده اند و هوس آوردن شان را ندارم ... تخت را که کلا بی خیال شده ام و نمی خواهم بیاورم !! بقیه وسایل را هم آنقدر که برای یک مسافرت چند روزه لازم است با خود آورده ام !! پوشش کف اتاق من این زیلو که توی عکس هست می باشد و سر اینکه یکی از فرش ها را بندازم در حال دعوا هستم و ... دیروز به مادرم می گویم : " فرش برای کسانی ست که راهی به عرش ندارند !! ما جد اندر جد با حصیر و بوریا سر کرده ایم !!! "

نظرات 5 + ارسال نظر
همطاف دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 21:57 http://fazeinali.blogfa.com/

جد اندر جد را خوب اومدین آقا
فقط اجداد طاهر شما نفس ذلیل مرده زیر پا داشتند ها
.
قال دادو: "کم بخور همیشه بخور"

از طرف ما قال قال نکنید ... لطفا
اینکه نوشته اید از وصایای مجهول الهویه است و بار ارزشی ندارد البته صرفه اقتصادی دارد ... آنکه بار ارزشی دارد حرف مولوی ایت که : " آب کم جو ، تشنگی آور بدست ... تا بجوشد آبت از بالا و پست "

همسفر سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 08:22

دادو : عکس سوهانارو که نذاشتین حداقل بگید ببینیم محصول کجاس که اینقده نفس حیوونکی تون رو مذمت کردین آخه ؟؟

سوهان سفارشی از قم می آید دیگر ... فعلا تنها سوغاتی که مشابه چینی اش در بازار نیست همین سوهان است !!

تک برگ سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 10:01

محتویات این جعبه شیک نوش جونت. حاضرم این زیلو رو با یه تخته گبه شیرازی ابری بافت معاوضه کنم دادو. قبوله؟

حاضرم اینم تقدیم کنم ... هر چه فاصله ی آدم با خاک زیاد میشه دردسرش هم زیاد میشه !!

تک برگ سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 13:43

با حرفت موافقم در مورد فاصله آدمیزاد با خاک، هر چند فک نمی کنم کف آپارتمان تو خاکی باشه. خاکی هم باشه که قدر و منزلت زیلو میره بالا خویشاوند ابوتراب(این چرا شکلک بوسه نداره؟)

باشه دادو، زیلوت باشه تا بیایم و روش بشینیم و سوهان بخوریم با چایی.
...
...
...

برای همینه که من زیاد با آپارتمان موافق نیستم دیگه ...
مهمان که میاد در اتاق منو می بندند که کسی نبیند!! ولی تو بیا ...
===
بلاگفا از نظر امکانات قسمت نظر از بلاگ اسکای بهتر بود ، راحتتر می شد در نظرات مردم دست برد و دستبرد زد !!!

تک برگ چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 07:57

دارم می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد