یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

حال و هوای رمضانی ...

 

ماه رمضان حال و هوای خاصی دارد و برنامه های خودش را دارد و برای همین خیلی از کارها و برنامه های روزمره می روند و در لابلای برنامه های رمضان پنهان می مانند !! بیرون رفتن ها و در خانه ماندن ها !! مهمان رفتن ها و میزبان شدن ها !!

 

  

یکی دو روز پیش باتفاق یکی از دوستان که آنها هم یک نورا دارند (!) رفته بودیم برای افطار از نوع بیرونی !! عصر زنگ زده بودم تا برای افطار دعوت کنم که در لابلای حرفها این پیشنهاد هم داده شد که برویم بیرون برای افطار و برای همین رفتیم رستوران برکه !!

 

البته تلاش برای برقراری ارتباط با آنجا موفقیت آمیز نبود  شانسی رفتیم تا اگر جا بود بنشینیم و اگر نبود جای دیگری برویم !! درست ایت که همه از گرانی می نالند ولی خدا را شکر برای رفتن به رستوران ها باید از قبل رزرو کرد !! حوالی ساعت 20 بود که آنها امدند و بهمراه هم راهی رستوران برکه شدیم !!از این طرف خیابان می شد حدس زد که آن طرف چه خبر است !؟ رستوران برکه در کمربندی شهر سردرود قرار دارد و این کمربندی سالهاست که بعنوان مسیر غذاخوری ها و انواعی از سفره خانه ها و باغ رستوران ها می باشد !! دوستم به من گفت :" انگارهمه دارند می روند برکه !؟ " گفتم : " نه ... ماشینهایی که شبیه قورباغه هستند به آنجا می روند و بقیه می روند جاهای دیگر !! " ماشین ما هم از نوع قورباغه ای بود !!!!

 

جلوی رستوران من پیاده شدم تا ببینم جای خالی پیدا می شود یا نه !! تقریبا پربود و دمدمای وقت اذان بود و همه مترصد شلیک گلوله بودند تا استارت بزنند !! از یکی پرسیدم که مسز خالی دارند وبا دست جایی را نشانم داد و گفت : " فقط یک میز مانده ، آنهم روی بالکن است ، تا یکی نیامده برو و بنشین آنجا !! " رفتم و زنگ زدم تا بیایند !! البته جا برای پارک ماشین ، از معضلات قرن می باشد !!

 

جایی که نشسته بودیم تقریبا چشم مجلس بود !! من اینها را از ناحیه شانس نمی بینم و فکر می کنم که لطف است که شامل حال می شود !! نشستیم و افطارمان را کردیم و شام مان را هم خوردیم و خیلی هم خوش گذشت ... رستوران علاوه بر میز و صندلی ، حجره های مختلفی برای نشستن داشت و یک فضای سبز بزرگی هم داشت که برای خودش باغ وحشی بود و البته متناسب با نامش !!

 


http://s8.picofile.com/file/8361810218/IMG_20190525_221651.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8361810734/IMG_20190525_221432.jpg

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بی ربط یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 14:20 http://idleuser.blogfa.com/

سلام
طاعات و عبادات قبول
نوش جان

سلام
ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد