یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تبلیغ بد !!

 

شاید چند وقت پیش نوشته بودم که برای تهیه شیر خشک نورا خانم ، یک موردی پیش آمده بود !! من این قوطی شیر را با قیمت 23هزار تومان از یک داروخانه !! 25.5هزار تومان از داروخانه ی دیگر !! و 28هزار تومان از داروخانه ی دیگری تهیه کرده ام !!!

 

 

 

و البته که زیاد مهم نیست ، شاید هم شناور بودن قیمت دلار (!) و کاردرست بودن وارد کننده (!) باعث شده تا قیمت های متفاوتی زیر قوطی ها بخورد ... این روزها هر چیزی ممکن است !!

 

توی داروخانه ای داشتم شیر و وسایل دیگر می گرفتم !! یک قطره می خواستم ، متصدی آن سوی شیشه به من گفت : " خارجی باشد یا داخلی !؟ " گفتم :" فرقشان چقدر است ؟ " گفت : " خارجی ، کیفیت اش بهتر است !!؟ " گفتم : " واممما فرق اصلی اش که قیمت باشد چقدر است !؟ " گفت : " داخلی 4500 و خارجی 59000 تومان !! " گفتم : " همان داخلی را بدهید ، کیفیت شان بخورد سر واردکننده هایشان !!! " و به مردی که نزدیکم بود گفتم : " البته چند هفته ی دیگر این شیر را هم قطع می کنیم و شیر گاو می دهیم تا وقتی بزرگ شد برود نماینده مجلس یا وزیر بشود !! "

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد