یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

آخر زمان !!

امروز اولین سوالی که از من شد در مورد ستاره دنباله داری بود که بطرف زمین می آید تا پرونده ی ما را ببندد !! بعد مسیر ستاره کمی تغییر کرد و انگار این بار بادش به زمین خواهد خورد !! کمی بعد یکی از همکاران در مورد سه روز قطعی گاز و برق پرسید !؟

یکی دیگر از همکاران فرمود : " قطعی گاز کار خود دولتها خواهد بود تا جلوی آتش سوزی احتمالی گرفته شود !! " کمی بعد یکی دیگر و بعد آن یکی ... تازه متوجه شدم این سریال ها برای این است که بدانند من چیزی در این رابطه می دانم یا نه !!

حوالی ظهر ... آمد پیشم و گفت : " در این اینترنت شما راجع به جریان ستاره دنباله دار و مطالبی که اخیرا شایع شده چی نوشته است !! " گفتم : " البته که اینترنت مال ما نیست و تعلق به شما دارد !! ولی من خبر جدیدی ندارم ... بازم اگر چیزی مد نظرتان است برویم کمی بسرچیم ! " و چند کلمه مانند ورد و دعای شعبده بازها نوشتیم و رفتیم توی دنیای حرف های صد تا یه غاز !! از انقراض دایناسورها تا طوفان نوح (ع) و بعد هم که سیاره ی مرموز النین و تکذیب و تائید ناسا و یک سایت خیلی مذهبی و تشریح ابجدی « النین » و احادیث مرتبط با اخر الزمان و ...

به من می گوید : " نظر خودت چیست !؟ " می گویم : " من چند سال پیش سریال لاست را پاس کرده ام و فیلم 2012 را دیده ام و اینها را در زمانی که هیجان کار این قدر بالا نگرفته بود خوانده ام ولی شما وقتی سراغشان آمده اید که معلوم نیست کدام حرف از کدام دهان بیرون می آید !! "

بعد گفتم : " البته اگر این واقعیت داشته باشد ، هر کس ایمانش ضعیف تر است برود بترسد ما که مرگ را بعنوان یک واقعیت قبول کرده ایم !! پول هایمان هم به جیبمان چسبیده است نه دلمان !!! "

من وبلاگ قبلی یک مطلبی نوشته بودم با عنوان « ضریب فراریت شایعه » ؛ واقعا اگر ارگان یا نهادی بنشیند و سرعت و نحوه ی انتشار این مطالب در جوامع را بررسی بکند چه راههایی که برایش باز نمی شود برای شناختن عمق آگاهی مردمان و سطح اندیشه همین مردمان و چه بازی هایی که نمی شود سر این مردم درآورد !!!!

حالا سوال اصلی این است : " ... ؟ "

نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 06:39


من که چیزی نوفهمیدم!!

بهتر !! چیزی هم نبود ...

سمیه پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 13:59

منم این روزها زیاد می شنوم

یکی ی پست گذاشته بود که اگر اون روز آخرین روز دنیا باشه تمام آرزم اینه با تو باشم ولی تما م ترسم ازاینه که آخرین روز نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد