یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

حواس جمع و پرت !!!

ممکن است آدم کاری بکند که در محله یا شهر یا دنیا مثل توپ صدا بکند !! کار غیرممکنی نیست که هر کس نتواند ، لازم هم نیست حتما کار خوبی باشد !! کارهای خوب عموما بی صدا هستند و تا صدایش به گوش اولین آشنا برسد سالها طول می کشد !!! همین کشیدن اسلحه و کشتن چند کودک در آنسوی ینگه دنیا در کسری از ثانیه در همه ی رسانه های خبری پخش شد !!!

ممکن است یک کار باعث ایجاد حسادت در عده ای شود ، یا تشویق و تقدیر عده ای را برانگیزاند ، ممکن است بصورت خزنده ای بارمنفی بسیار بزرگی در زیر پوشش حرکت مثبت با خود داشته باشد و ...

ولی کاری ارزشمند است که بتواند دلت را بلرزاند !!

===

دیروز دعوت شده بودم برای کمی حرف زدن در مورد فروش نرم افزار گردشگری ... نرم افزار را داده اند برای بررسی و قرار بود تا 5 روز جواب بدهند و حالا یک ماه از آن 5 روز گذشته است !! حالا با واسطه جلو آمده اند تا ببینند چگونه می توانند در مورد آن با من معامله بکنند !! طبق معمول یک کامیون هندوانه دادند زیر بغلم تا ببینند مزه ی دهانم کی جمع می شود !! بعد رفتیم روی مباحث انواع ارائه !!

- : " انحصاری اش را چند می گویی !؟ اختیاری اش را چند !!؟ "

- : " اختیاری را با این شرایط ( ... ؟؟ ) واگذار می کنم و بستگی دارد به قیمت تمام شده تکثیر و لیبل روی  سی دی و باید قیمت بکنم و ... واما انحصاری اش کار می برد و باید فکر بکنم !! "

- : " بخواهی فکر بکنی وسوسه نمی گذارد تصمیم بگیری ، راحت باش و تصمیم بگیر !! "

- : " من حواسم است که چه چیزی در دستم هست !! شما هم از دور می دانید این چیست !! کار شاقی نیست ولی چون من اول این کار را کرده ام کار خاصی است !!!! چیزی را به ارزش اش نمی فروشند ، به قیمت اش می فروشند !! قیمت را نیاز خریدار تعیین می کند و نیاز مالی فروشنده !! من نیازی به پول این اثر ندارم ، ولی دوست هم ندارم انحصاری بدهم برود در بایگانی خاک بخورد و از من تمام بشود !! "

- : " بهرحال کار سختی نیست و باید شما یک قیمت بگوئید ... البته من خودم به ارزش این کار واقفم !! "

- : " وقتی خواهرت ازدواج می کرد ، چقدر ته دلت ناراحت بودی !؟ نمی خواهد بگویی ناراحت نبودم چون بهرحال بجز شرایط خاص (که آدم خودش در متن قضیه باشد !!) این مورد شامل همه می شود !! "

- : " من از دامادمان در ههان نگاه اول خوشم نیامد ، هر چند خواهرم خیلی راضی نشان می دهد ولی هنوز هم برای من همان غریبه است و ... !! "

- : " حالا که چند سالی است پدرت مرده است ، اگر مادرت بخواهد ازدواج مجدد بکند ، چی !؟ البته چیز غیرممکنی نیست !! "

- : " من اصلا دوست ندارم فکرش را هم بکنم !! حالا منظور ... !؟ "

- : " واگذاری اختیاری این نرم افزار برای من حکم ازدواج مجدد مادرم را دارد ، فروش انحصاری اش حکم به بردگی فروختن اش را !! حالا دوست داری زود تصمیم بگیرم تا فرصتی برای فکر می دهی !؟!؟ "

رفت تا یک ماه روی این قضیه فکر بکند !!!

===

یک لیوان چایی آوردم و گذاشتم تا سرد شد تا چند فقره دارو بخورم ، چایی را خوردم و داروها روی میزم ماندند !! رفتم یک چایی دیگر آوردم و همان کار دوباره تکرار شد !! حالا رفتم یک لیوان آب آوردم و داروهایم را خوردم !!!! دو ساعت تلف کردم پای حواس پرتی ام !!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 15:22 http://heavenward.persianblog.ir

"کاری ارزشمند است که بتواند دلت را بلرزاند !!".....یک قال دادوی طلایی
امیدوارم با کار ارزشمندتون رفتاری مطابق شأنش بشه.
به "کلوب حواس پرت ها" خوش آمدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد