یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

فروش ماشین سازی در سکوت مطلق

 

خبر را خیلی سرپائی به من رساندند و من برای اینکه مطمئن بشوم جریان چیست با آژانس خبری نصرنیوز در میان گذاشتم و بعد از بررسی خبر فروش ماشین سازی که در سایه برجام و سکوت مطلق انجام شده بود در سایت خبری قرار گرفت !!

 

  

در نوبت قبلی عده ای ناجور (!) ، بدجور سر و صدا راه انداخته بودند و با کلمه ی اهلیت داشتن خریدار هی توی طبل توخالی مغزشان می کوبیدند (!!!) خدا را شکر نان این معرکه گیری ها را خوردند و با رای ابلهانی که فریب حرفهایشان را می خوردند راهی شورای شهر شدند !!! و حالا در سکوت مطلق ماشین سازی و زمین هایش فروخته شد !!!


و این هم خبر نصر نیوز :


به گزارش سرویس اقتصادی نصر، پس از 14 سال سپری شدن از اقدام دولت برای واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی و واگذاری های چندین باره سهام این گروه در قالب رد دیون، سازمان خصوصی سازی در سکوت مطلق خبری اقدام به فروش سهام گروه ماشین سازی تبریز و املاک واقع در جاده ائل گولی تبریز متعلق به این شرکت به یک شخص حقیقی کرده است.
با پیگیری های خبرنگار «نصر» صحت فروش سهام گروه ماشین سازی تبریز توسط رئیس کل سازمان خصوصی سازی تایید شد.
میر علی اشرف عبداله پوری حسینی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی در پاسخ به نحوه واگذاری سهام گروه ماشین سازی تبریز به خبرنگار «نصر» گفت: خبر و اطلاعات دقیق واگذاری سهام گروه ماشین سازی را در سایت سازمان خصوصی سازی منتشر کرده ایم و در آن خبر تا جایی که لازم است به جزئیات پرداخت شده است.
وی در خصوص جزئیات این واگذاری گفت: جزئیات واگذاری تا حدی که لازم است منتشر شود در این خبر آمده و مبلغ معامله را هم نوشته ایم و همه می توانند به سایت سازمان خصوصی سازی مراجعه کنند و اطلاعات لازم را کسب کنند.
پوری حسینی در مورد مراحل واگذاری سهام این گروه نیز گفت: فردا جلسه ای در این خصوص با حضور نماینده سازمان در شرکت ماشین سازی برگزار می شود که نیازی هم به حضور بنده نیست، بالاخره یک شرکتی بوده و ما هم فروخته ایم و نماینده سازمان حضور خواهد یافت تا مراحل قانونی تحویل شرکت به خریدار انجام شود.
به گزارش نصر، متن کامل خبر منتشر شده در سایت رسمی سازمان خصوصی سازی که جزئیات واگذاری گروه ماشین سازی تبریز "تا حدی که لازم است منتشر شود" در آن منتشر شده به شرح ذیل است:
« ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی واقعی واگذار شد
سهام شرکت ماشین سازی تبریز و ریخته گری ماشین سازی تبریز به همراه املاک واقع در ایل گلی تبریز به وکالت از سوی صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به بخش خصوصی واقعی واگذار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، سهام شرکت ماشین سازی تبریز و ریخته گری ماشین سازی تبریز به همراه املاک واقع در منطقه ایل گلی تبریز توسط سازمان خصوصی سازی و به وکالت از سوی صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به بخش خصوصی واقعی واگذار شد.
پس از دو سال بازیابی و همچنین انجام مذاکرات متعدد با خریداران و متقاضیان، سازمان خصوصی سازی طی روزهای کاری گذشته سهام و املاک یاد شده را به قیمت تقریبی 688 میلیارد تومان به آقای فرخ زاد از صنعتگران و کارآفرینان اهل آذربایجان شرقی واگذار نمود.»
این گزارش حاکی است، فروش سهام گروه ماشین سازی تبریز با وجود حساسیت های زیادی که بارها از سوی رسانه ها، نمایندگان مجلس و فعالین صنعتی تاکید شده در سکوت کامل خبری و حتی بدون اطلاع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان انجام شده است.
همچنین صبح فردا چهارشنبه جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان خصوصی سازی، خریدار سهام و مدیران گروه ماشین سازی تبریز در محل کارخانه برگزار می شود که هیچ دعوتی از رسانه ها برای حضور و پوشش خبری این رویداد مهم انجام نشده است.


اطلاعات تکمیلی متعاقباً منتشر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد