یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

آغازی بر پایان ...

  

http://s7.picofile.com/file/8244119592/Untitled_1.jpg

 

آخرین یادداشت  امسال ، آخرین یادداشت این وبلاگ خواهد بود ...

  

 

برای هر آغاز پایانی ست و هر پایان شروعی دوباره ...چند سال پیش هوس نوشتن مرا به وبلاگ داری کشاند و این کار در وبلاگ های مختلفی ادامه یافت ... یادداشت های دادو در دوره اول و چهارساله ی خود در بلاگفا بود و اتفاقی خاص آن را به تعطیلی کشاند و این وبلاگ برپا شد ، برچیده شدن یادداشت های دادو در بلاگفا نه تنها یک اسباب کشی وبلاگی که یک تمرین عدم وابستگی به یک وبلاگ خاص بود ، آنچه مهم است حس نوشتن است ، خیلی ها وبلاگ داری را بر نوشتن مقدم می گیرند و خوشبختانه من از این خیلی ها نیستم و نخواهم بود ...

 

سال هایی که گذشت ، سالهای پر افت و خیز و خوبی بودند ... خوشبختانه در این مرز و بوم همیشه برای نوشتن مطلب پیدا می شود ، اینجا از زمین و آسمان سوژه می بارد ، اینجا همه سوژه ساز هستند و وبلاگ نویسی در نظر من یعنی حساس شدن به اطراف برای درج کردن و درج کردن برای خاطر خود و گهگاهی برای استفاده ی دیگران !!

 

دوره دوم یادداشت های دادو در این زمان بسر رسیده است و با این پست بسته خواهد شد ... در این چند روز باندازه ی چند هفته حرف برای نوشتن بود ولی ننوشتم تا حسی که نسبت به اینجا داشتم فروکش نماید ...


===   ===   ===

 

http://s7.picofile.com/file/8244119776/photo_2016_03_19_22_07_37.jpg


یادداشت های دادو در سال جدید دوباره نوشته خواهد شد ولی در شکل و فرمی تازه ؛ این بار با دو نویسنده ؛ چه فرقی می کند !؟ تا امروز من و تو ، ما می شدیم و از سال جدید من و او ، ما خواهیم شد ... و شاید این بار من و تو و او ، باهم ما بشویم ... من که خواهم نوشت ، او که قول داده بنویسد و تو و شما که باز مهمان این نوشته ها خواهید بود ...

 

با یک سلام آمدیم و با یک خداحافظی شیرین می رویم تا دوباره بیائیم ...

نظرات 9 + ارسال نظر
جیمبو یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 17:07

دادو مبارکه انشاالله به پای هم پیر شید حلقه ها خوشگلند

بانو سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 16:57

نوشته های شما را دوست داریم...لطفا اینجا را حذف نکنین حتی اگه جای دیگه ای شروع به نوشتن بکنین...

شما لطف دارید ...

افسانه ! سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 18:17 http://afan.blogfa.com

اونوقت کجا مینویسین مارو بیخبر نزارید

حتماً

طناز پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 13:01

خیلی غمگین بود.. من اصلا از خدافظی خوشم نمیاد حتی اگه بعدش دوباره بیاید سلام کنید.. اووووففففف چقد همه چی سخته..
اون دوست تون کیه؟؟ زودتر بگید دیگهههه..

khatere hastam شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 14:11

سلام سال نو مبارک انشالله امسال یکی از بهترین سال های زندگیتون باشه...

منم همیشه از خداحافظی بیزار بودم و هستم دلمون گرفت این پست رو دیدیم هر چند از قبل گفته بودید ..

نمیتونم اصرار کنم ادرس جدید رو به منم بدید اما اگه ما هم جزء دوستان وبلاگیتون باشیم مطمئنم آدرستون به دست من هم میرسه ودر غیر این صورت گلایه ای از دوست نیست...

شاد و موق باشید...

سروش یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 11:19 http://azadkish.mihanblog.com

نوروز کهن بر شما دوست عزیز خجسته باد و پیروز. امیدی ک سال نو شادتر و بهتر از پارسال باشه برای شما. گل
در تأیید سخن شما، شاعر میفرماید؛ بکوش ک اهمیت در نگاه تو باشد، نه در آنچه بدان مینگری.
خوشبختانه من از آن "خیلیها" استم و ب تداوم ایمان دارم. دقیقا همان چیزی ک در مملکت ما و نهادهایمان، ضعیف است.
دادوجان، آدرس جدید ر ب ما هم بدین. سپاسگزارم.

خلیل سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 20:55 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام،

چه تخول خوبی. سال تو مبارک.

طناز یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 18:57

آقای دادو پس کجایید شما؟
میدونید چندبار اومدم اینجا؟؟؟؟

سلام
ایمیلی ، سایتی !؟!؟ یعنی چه آخ !!

طناز یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 23:24

ینی ایمیل بدم؟ ببخشید فک کردم قبلا تو مشخصات نظرم دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد